رایگانــ
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 18580
  • فرمت فایل دانلودی : .pdf
  • تعداد مشاهده : 2126
  • تعداد فروش: 7

آخرین فایل ها

- بیشتر -

آموزش عادت های مثبت به خردسالان به کمک جدول تشویقی

دانلود آموزش عادت های مثبت به خردسالان به کمک جدول تشویقی

0 2.1k
آموزش عادت های مثبت به خردسالان به کمک جدول تشویقی
با شخصی سازی کردن این جدول ها تاثیرگذاری آن را بیشتر کنید. 
استفاده از جدول روش خوبی برای تقویت رفتارهای مثبت در کودکان است چرا که کودک به این روش شاهد رفتارهای خوب و پیامد آن ها خواهد بود.کودکان می‌توانند در نگهداری جدول و نظارت بر پاداش‌ها نقشی فعال داشته باشند.روش‌های مختلفی برای استفاده از جدول وجود دارد.
مثلاً هرروز که فرزند شما بعد از بازی، اسباب‌بازی‌هایش را جمع کند یا هر شب قبل خواب مسواک بزند، موهایش را شانه کند یا هرشب به موقع به تختخواب برود؛ در بخش مذکور، یک ستاره یا یک برچسب صورتک خندان بچسبانید یا ضربدر بزنید و برای پنج تا شدن این علامت ها جایزه ای که میدانید فرزندتان را خیلی هیجانزده و خوشحال میکند در نظر بگیرید. ( البته لازم نیست همیشه کادوی بزرگی بخرید. جایزه های کوچک هم میتواند به همان اندازه برای کودک جذاب باشد) این جداول برای کودکان 3 تا 5 ساله طراحی شده است.
این جدول برای از پوشک گرفتن کودک شما نیز میتواند خیلی موثر باشد؛ برای هر باری که فرزندتان در دستشویی جیش و پی پی کرد در جدول برایش علامت بزنید و او را هم در این پروسه همراه خود کنید و دوباره بعد از 3 یا 5 خانه جدول به او جایزه ای بدهید.
این فایل در فرمت pdf دارای سه جدول میباشد که برای از پوشک گرفتن، مسواک زدن، جمع آوری اسباب بازی، شانه کردن مو و به موقع خوابیدن میباشد.
پس از دانلود فایل، آن را به یک دفتر فنی ببرید و روی کاغذ a4 پرینت بگیرید.