8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 19779
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2169
  • تعداد فروش: 14

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود طرح درس ریاضی پایه دهم درس آموزش مفهوم تابع

دانلود طرح درس ریاضی پایه دهم درس آموزش مفهوم تابع

0 2.2k
دانلود طرح درس ریاضی پایه دهم درس آموزش مفهوم تابع

همکار عزیز پایه دهم بهترین فایل طرح درس ریاضی با موضوع درس آموزش مفهوم تابع را با قیمت بسیار مناسب فقط و فقط از سایت ما دانلود کنید.این فایل طرح درس آموزش مفهوم تابع در تعداد صفحات 11 صفحه با فرمت word و قابل ویرایش در سایت مدرسه فایل،در دسترس است و شما میتوانید بهترین و با کیفیت ترین فایل طرح درس آموزش مفهوم تابع را از اینجا دانلود و مطالعه کنید.بسیار مفتخریم که سایت ما را برای دانلود طرح درس ریاضی پایه دهم درس آموزش مفهوم تابع انتخاب کردید.

نام فایل:طرح درس ریاضی پایه دهم درس آموزش مفهوم تابع

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:11 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

دستیابی به مفهوم تابع
معلم کاربرگ1را برای بررسی مثال ها و نامثال های مفهوم (تابع) و هدایت دانش آموز به دستیابی به مفهوم تابع نمایش میدهد .از دانش آموزان خواسته میشود ملاک های تشخیص مثال (تابع) از نامثال (غیر تابع)را با توجه به کاربرگ1 تعیین کنند و برای خود یادداشت کنند.
سپس دانش آموزان کاربرگ2 را تکمیل کنند و مثال ها و نامثال ها را با استفاده از مالک های فردی خود مشخص کنند و بالای هر خانه جدول بنویسند. دانش آموزان قبل از این که معلم پاسخ ها را مطرح کند و کاربرگ جدید به آنها داده شود به یک دقیقه زمان برای پردازش اطلاعات خود نیاز دارند.
فرایندهای بالا را برای کاربرگهای 3و4و5و6 تکرار کنید.
معلم در ابتدای کاربرگ 5، مفهوم زوج مرتب را توضیح می دهد.
در تکمیل کاربرگ 6، از دانش آموزان بخواهید بررسی کنند چگونه با استفاده از یک خط کش می توانند تشخیص دهند نمودار داده شده مثالی از مفهوم ارائه شده (تابع) است. این فرایند را آزمون خط عمودی بنامید.
تمرکز روی فرایندهای ریاضی: استدلال و اثبات (دانش آموزان از طریق استدلال و گفتمان دربارۀ انتخاب های خود به مفهوم تابع دست می یابند) .


8,000 تومان