4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 25840
  • فرمت فایل دانلودی : .DOC
  • تعداد مشاهده : 1576

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد نهج البلاغه حضرت امیرالمؤمنین (ع)

دانلود تحقیق درمورد نهج البلاغه حضرت امیرالمؤمنین (ع)

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد نهج البلاغه حضرت امیرالمؤمنین (ع)

با دانلود تحقیق در مورد نهج البلاغه حضرت امیرالمؤمنین (ع) در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق نهج البلاغه حضرت امیرالمؤمنین (ع) را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق نهج البلاغه حضرت امیرالمؤمنین (ع) ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد نهج البلاغه حضرت امیرالمؤمنین (ع)

فرمت فایل:word و قابل ویرایش 

تعداد صفحات فایل:15 صفحه

قسمتی از فایل:

 استاد محمد دشتی در سال 1330 در روستایی به نام (آزادمون) از توابع شهرستان محمود آباد به دنیا آمد پس از گزرراندن مراحل ابتدایی در سال 1342 با توجه به علاقه شدید ایشان به علوم حوزوی وارد حوزه علمیه شده و در حوزه علمیه شهر آمل (مسجد امام حسن عسگری ) به فراگیری علوم حوزوی پرداختند . سپس در سال 1343 وارد حوزه علمیه قم شده ودر مدرسه حضرت آیت الله العظمی گلپایگانی مشغول به تحصیل شدند ودر مدارس رضویه و فیضیه ادامه تحصیل دادند .

دروس خارج فقه را در خدمت حضرت آیت الله مشکینی  و حضرت آیت الله جوادی آملی و حضرت آیت الله مکارم شیرازی و یک دوره اصول را در خدمت حضرت آیت الله میرزا هاشم آملی فرا گرفتند در فلسفه کتاب اشارات را در خدمت حضرت آیت الله حسن زاده آملی و کتاب اسفار اربعه را در خدمت آیت الله جوادی آملی و حضرت آیت الله محمدی گیلانی و شرح منظومه را خدمت آیت الله حقی فرا گرفتند .

روش تحقیق و نویسندگی را ابتداء در محضر شهید مفتح و سپس حضرت آیت الله سبحانی و شهید محمد مصطفوی کرمانی در طول سال های 50 تا 57 آموختند .

استاد دشتی در تحقیقات خود محور اصلی را نهج البلاغه قرار دادند ودر ضمن آن را به عقاید اسلامی فلسفه احکام و ارزیابی زندگی سیاسی اهل بیت نیز توجه داشتند . از استاد دشتی حدود 110 اثر گران بها به یادگار مانده است که به جهت دارا بودن از قلم روان و بیان مطالب مورد نیاز جامعه مورد استقبال فراوانی قرار گرفته است .


4,000 تومان