4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 27730
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2124

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله هنر غرفه آرایی

دانلود مقاله هنر غرفه آرایی

0 2.1k
دانلود مقاله هنر غرفه آرایی

با دانلود مقاله در مورد هنر غرفه آرایی در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله هنر غرفه آرایی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله هنر غرفه آرایی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد هنر غرفه آرایی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:87 صفحه

قسمتی از فایل:

 چکیده:

در مجموعه فوق سعی شده است تا به هنر غرفه آرایی نگاهی نه چندان سطحی بلکه به بررسی مشکلات و کمیتها و کاستیها و چگونگی انجام فعالیتهای غرفه آرایی بپردازیم. با توجه به جامعه کنونی و وارد شدن آن به عرصه تکنولوژی و نوآوری شاهد این امر هستیم که هر روز محصول جدیدی در گوشه‌ای از دنیا به جهانیان معرفی می‌شود و در این بازار و رقابت تنگاتنگ، ضرورت تبلیغات امری غیر قابل انکار است. یکی از این گزینه‌ها برگزاری نمایشگاههای متعدد در سرتاسر این کره خاکی برای عرضه تکنولوژی نو و محصولات جدید و ارتباط مستقیم بین فروشنده و خریدار است. از طرفی برگزاری بسیار زیاد این گونه نمایشگاهها به امری عادی و تکراری در زندگی روزمره درآمده، نکته‌ای که قابل اهمیت که به این فعالیتها تنوع و فضایی تازه می‌بخشد عرصه تبلیغات بالاخص تبلیغات محیطی است که به نام غرفه آرایی در فرهنگ نمایشگاه جایگاه ویژه‌ای برای خود باز کرده است و توجه به آن هر چند هم مختصر اما بدیهی است.

مطالب حاضر شامل اطلاعات شخصی که در طول سابقه کاری بدست آمده و به صورت تحقیقات و مراجعه به مرکز مربوطه و برخی سایت‌های موجود جمع آوری شده است لذا پیشاپیش از اساتید و پیشکسوتان این حرفه و صنعت عذرخواهی کرده و جسارت و کوتاهی اینجانبان در ارائه مطالب مندرج خود مورد عفو قرار می‌دهند.


مقدمه:

امروزه چه در جوامع مدرن و پیشرفته و چه در جوامع با سطح کیفیت پایین‌تر عرصه بازرگانی و‌عرضه محصولات به امری مهم و بسیار حساس و رقابتی درآمده، در بررسی بیشتر این مقوله به شاخه‌های متعددی جهت عرضه کالا برخورد می‌کنیم که یکی از‌مهمترین آنها‌عرضه مستقیم و بدون واسطه کالا و خدمات در نمایشگاههای تخصصی می‌باشد.   

قدمت برگزاری نمایشگاههای مختلف در سرتاسر دنیا بسیار طولانی و البته مستمر ارزیابی شده است. کشور ما ایران نیز از این قاعده مستثنی نبوده و بیش از چندین دهه است که نمایشگاههای مختلف و بین المللی در آن برگزار شده است. با توجه به موانع و مشکلاتی که اکثر وارد کنندگان کالا جهت به نمایش گذاشتن کالاهای تولیدی و خدماتی خود در سطح بین الملل دارند. برگزاری نمایشگاه‌های مختلف تخصصی صادراتی و بین المللی این موانع و مشکلات را آسان‌تر نموده و از این طریق نیز تولید کنندگان راه مطمئن‌تری جهت ارائه محصول خود انتخاب نموده‌اند.

نمایشگاه بین‌المللی تهران یکی از‌بزرگترین مکانهای نمایشگاهی در ایران و خاورمیانه می‌باشد.

بخش‌های مختلف و‌متنوعی در‌نمایشگاه بین‌المللی حضور‌دارند که هر کدام توانسته‌اند نیازهای متعدد غرفه داران و تولید کنندگان را برآورده سازند.

سازمانهای اداری، تعاون، بخش خصوصی، صادرات، تاسیسات، حراست، بازرسی همه و همه در جهت هرچه بهتر برگزار کردن نمایشگاه در سطح تخصصی و بین المللی می‌باشند. اگرچه که همیشه نمی‌توان آنچه را درنظر داریم بیابیم.

طبق‌آمارها و‌برآوردهای انجام‌شده، تنها در شهر تهران و تنها در مرکز نمایشگاههای بین‌المللی سالیانه بیش از 45 نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی برگزار می‌شود البته بعضی از نمایشگاه‌های بین‌المللی با توجه به اینکه با شناخت بازار و نیاز تخصصی شدن آن برای اولین بار برپا می‌گردد، مطمئنا پاسخگوی همه توقعات و نظرات کارشناسان متخصص در آن رشته نخواهد بود. 


4,000 تومان