8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 27872
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1919
  • تعداد فروش: 3

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود طرح درس خوانا ریاضی اول درس جمع و تفریق

دانلود طرح درس خوانا ریاضی اول درس جمع و تفریق

0 1.9k
دانلود طرح درس خوانا ریاضی اول درس جمع و تفریق

ما در اینجا بهترین فایل طرح درس خوانا ریاضی اول درس جمع و تفریق را با قیمت بسیار مناسب برای شما معلم عزیز پایه اول قرار دادیم.جهت مطالعه و دانلود این طرح درس خوانا ریاضی اول درس جمع و تفریق در فرمت word و قابل ویرایش ادامه مطلب را بخوانید تا با اطمینان باکیفیت ترین طرح درس خوانا ریاضی اول درس جمع و تفریق را دانلود کنید.

نام فایل:طرح درس خوانا ریاضی اول درس جمع و تفریق

فرمت فایل:word و قابل ویرایش 

تعداد صفحات فایل: 5 صفحه

قسمتی از فایل:

 

ایجاد ارتباط اولیه

سلام و احوالپرسی-حضور و غیاب فعال - هر دانش آموز، حضور خود را با کلمه انگیزشی که دوست دارد اعلام می کند.توجه نسبت به حالات روحی و فیزیکی دانش آموزان- بررسی وضعیت کلاس به صورت کلی- برقراری رابطه عاطفی اولیه

زمان : 5 دقیقه

ساختار کلاسی

با توجه به امکانات و فضای کلاس و اهداف طرح خوانا پیشنهاد می گردد که امکان دیدن نمایش و عکس و فیلم و مشارکت در یادگیری برای همه فراهم گردد.در این کلاس با توجه به موضوع درس و روش تدریس صندلی ها را به صورت دایره ای می چینیم که معلم در مرکز قرار گیرد.

......

روش ایجاد انگیزه و تداوم

در خلال آموزش بنا بر تشخیص معلم از داستان و نمایش و پخش عکس و فیلم استفاده می شود. دانش آموزان گفتار و اندیشه شان را بر اساس اهداف طرح خوانا با سخن گفتن پیرامون درس جمع و تفریق تلفیق می کنند.همچنین کلیپی کودکانه راجع به موضوع درس پخش می گردد.

زمان : در طول تدریس

ارزشیابی آغازین

با طراحی سوالات خلاقانه در مقدمه آموزش درس جمع و تفریق دانش آموزان را به برقراری ارتباط در راستای جرئت ورزی و مهارت سخن گفتن تشویق می کنیم.

زمان : 5 دقیقه

روش های تدریس

پرسش و پاسخ بارش مغزی اکتشافی - نمایش

 


8,000 تومان