3,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 29376
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1682

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق در مورد هوا

دانلود تحقیق در مورد هوا

0 1.7k
دانلود تحقیق در مورد هوا

با دانلود تحقیق در مورد هوا در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق هوا را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق هوا ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد هوا

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:5 صفحه

قسمتی از فایل:

 چكيده

مي دانيم كه هوا يك عاملي است كه كبدون آن زندگي امكان پذير نيست.

پس چگونه هوا را به كودكان بشناسانيم؟

v         از كودكان بخواهيم دست خود را در برابر دهانشان بگذارند و فوت كنند. آنگاه از آن ها بپرسيد چه حس مي كنند؟ آنچه حس مي كنند از كجا مي آيد؟

v         از كودكان بخواهيد نفس عميق بكشند. از آن ها بپرسيد چه حس مي كنند؟ سينه ها، ريه هايشان از چه پر مي شود؟

v         از كودكان بخواهيد دست خود را در برابر بيني خود بگذارند. دهان را ببندند و نفس بكشند، از آن ها بپرسيد كه چه حس مي كنند؟

v         در برابر كودكان بادكنكي را پر از هوا كنيد. بعد آن را جلوي صورت يا دست آن ها بگيريد و كم كم هواي آن را خالي كنيد. آنگاه از كودكان بپرسيد چه حس مي كنند؟ بادكنك يا توپي را در برابر كودكان پر از هوا كنيد. ظرفي از آب بياوريد بادكنك يا توپ را در آب فرو ببريد و كم كم هواي آن را خالي كنيد تا كودكان ببيند كه چگونه حباب هاي هوا از بادكنك يا توپ بيرون مي آيد.

v         از كودكان بخواهيد تا كف دست خود را باز كنند و به طور سريع آن را عقب و جلو ببرند آنگاه از آن ها بپرسيد چه حس مي كنند؟

v         از كودكان بخواهيد در كلاس نفس بكشند بعد به قسمت هاي مختلف حياط كودكستان بروند و باز هم نفس بكشند از آن ها بپرسيد آيا در منزل هم نفس مي كشند؟ در خيابان و كوچه چطور؟ بگذاريد خود نتيجه بگيريند كه همه جا هوا هست.

در آب هم هوا هست، در خاك هم هوا هست. (مقداري خاك در يك ليوان بريزيد و سپس آن را پر از آب كنيد وجود حباب هاي هوا را در خاك مي توانيد به كودكان نشان دهيد. يا آنكه ليوان آبي را در گوشه اي از كلاس بگذاريد روز بعد حباب هاي هوا در ديواره هاي ليوان ظاهر مي شوند).


3,000 تومان