5,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 29977
  • فرمت فایل دانلودی : .DOC
  • تعداد مشاهده : 1765
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد قارچهای خوراکی

دانلود تحقیق درمورد قارچهای خوراکی

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد قارچهای خوراکی

با دانلود تحقیق در مورد قارچهای خوراکی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق قارچهای خوراکی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق قارچهای خوراکی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد قارچهای خوراکی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:25 صفحه

قسمتی از فایل:

 مقدمه :

انگیزه تحقیق و تکنولوژی و تولید قارچهای خوراکی را میتوان در اهمیت و ارزش غذایی و دارویی قارچها ، هزینه کم تولید و از طرف دیگر تامین منبع پروتئین مورد نیاز جامعه دانست . در کشور چین با جمعیت انبوه ، به دنبال منابع جدید و مطمئن برای تامین غذای افراد جامعه ، قارچها جزیی از عادات غذایی مردم در آمده است و دارای مصرف سرانه بسیار بالایی است . به همین منظور در موسسه جون کائو  جون کائو به معنای تولید قارچها از گراسهاست ) در دانشگاه فوجیان چین سالهای زیادی است که بر روی سیستمهای تولید قارچ خوراکی و دارویی کارهای تحقیقاتی و علمی فراوان انجام میگیرد و مبنای کار بر استفاده بهینه از امکانات ارزان و موجود میباشد .

یکی از انواع قارچهای خوراکی قارچ صدفی ( پلوروتوس اوستراتوس ) میباشد که سرشار از پروتئین ، املاح معدنی و ویتامینهای مورد نیاز بدن میباشد و در واقع غذای کاملی است که خواص مفید گوشت و سبزیجات را با هم دارد و در شرایط کاملا بهداشتی و بدون استفاده از هر گونه کود شیمیایی و حیوانی ، سموم و خاک و با امکانات ارزان و در دسترس تولید میشود .

پروتئین این قارچ شبیه پروتئین گوشت میباشد ولی به علت نداشتن کلسترول و چربیهای مضر ، مضرات گوشت را ندارد و به لحاظ داشتن نوعی پلی ساکارید دیواره سلولی بدن را در مقابل انواع سرطانها و تومورها مقاوم مینماید . 


5,000 تومان