4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 30346
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2212

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد ويژگی های دوره نوجوانی

دانلود تحقیق درمورد ويژگی های دوره نوجوانی

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد ويژگی های دوره نوجوانی

با دانلود تحقیق در مورد ويژگی های دوره نوجوانی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ويژگی های دوره نوجوانی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ويژگی های دوره نوجوانی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ويژگی های دوره نوجوانی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:18 صفحه

قسمتی از فایل:

 مقدمه:

« ای عزيزان اسلام و سرمايه های ملت! مجاهده کنيد که خوديت را از قلب خود بزداييد و بايد بدانيد و بدانيم که هر چه هست اوست و جلوه جمال او. جسم و جان و روح و روان همه از اوست. بکوشيد تا حجاب خودي را برداريد و جمال جميل او، جل و علا را ببينيد، آنگاه است که هر مشکلی آسان و هر رنج و زحمتی گواراست و فدا شدن در راه او شيرين تر از عسل بلکه بالاتر از هر چيز به گمان آيد. مبادا غرور شجاعت و جوانی و پيروزی در دل شما راه يابد که با آمدن آن، همه چيز فرو ريزد و طاق و رواق آمال در هم شکند. »

 امام خمینی (ره)


دوران نوجوانی مرحله پر کشمکش و گاه دشواری در زندگی فرد است.

 در این دوره تغییرات زیادی در نوجوان ایجاد می شود ؛ از آنجا که نوجوانی مقطعی خاص بین کودکی و جوانی است، نوجوان دوران حساسی را می گذارند؛ زیرا خود را با رشد سریع جسمانی، پیدایش صفا ت ثانوی جنسی و ادای تکلیف های دینی به صورتی جدی تر مواجه می بیند.ازطرفی والدین و اولیای مدرسه از آنان توقع رفتارهایی پخته و سنجیده دارند وهم اینکه باید خود را برای ورود به دانشگاه، بازار کار و ازدواج، مهیا سازند. والبته دامها وزمینه بسیاری ازانحرافات وناهنجاری های رفتاری، عقیدتی و دینی افرادنیز از همین دوره آغاز و با افزایش سن فرد اصلاح آنها دشوارتر می شود.


4,000 تومان