4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 30526
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1672

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تب مالت

دانلود تحقیق درمورد تب مالت

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد تب مالت

با دانلود تحقیق در مورد تب مالت در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تب مالت را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تب مالت ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تب مالت

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:20 صفحه

قسمتی از فایل:

 هدف از بررسي بروسلوز در اطفال نشان دادن شايع‌ترين علائم باليني و يافتن بهترين روش آزمايشگاهي جهت تشخيص بيماري و بررسي راه‌هاي شايع انتقال و چگونگي پيشگيري از آن و نهايتاً مقايسه روش‌هاي مختلف در مالي و يافتن مؤثرترين راه درمان است.

روش تحقيق يك بررسي گذشته‌نگر مي‌باشد كه بر روي پرونده‌هاي بيماران بستري در بيمارستان بهرامي در طي سالهاي 84-74 انجام شده است.

در بين سالهاي 84-74 تعداد بيماران بستري در بيمارستان بهرامي با تشخيص بروسلوز حدود 24 نفر بوده است.

با توجه به مطالب مندرج شده در پرونده‌ها جنبه‌هاي مختلف بيماري ازجمله شيوع سني- جنسي- نشانه‌ها علائم باليني وسابقه مصرف لبنيات محلي غيرپاستورزيزه تست‌هاي آزمايشگاهي انجام شده تحت بررسي قرار گرفت و مهمترين يافته‌ها به شرح زير است:

-  بيتشرين شيوع سني در بين بيماران بستري در اين بيمارستان بين 8-7 سال بوده است كوچكترين بيمار 1 سال و بزگترين آنها 14 سال داشت.

-         از نظر جنسي شيوع بيماري در جنس مذكر بيشتر بوده است حدود 15 نفر (5/62% مذكر) و 9 نفر (5/37%) مؤنت بودند.

-         سابقه مصرف لبنيات محلي آلوده در 18 نفر از بيماران (75%) مشاهده شده است و 5 نفر از بيماران 8/20% سابقه هدف لبنيات را نمي‌دادند.

از ميان تظاهرات باليني: تب، آترالژي- تعريق شبانه شايع‌ترين علامت و نشانه‌هاي بيماري بودند.

از ميان عوارض بيماري آرتريت- آنمي- لكوپني از شايع‌ترين عوارض در بين اين بيماران بودند. آرتريت مفاصل بزرگ شايع‌تر بوده است.

از نظر تست‌هاي آزمايشگاهي: كشت خون در همه بيماران انجام شده و همه موارد منفي گزارش شده است با توجه به اينكه در بيمارستان كشت را فقط تا سه روز نگهداري مي‌كنند. تست SAT رايت در همه بيماران انجام شده و نتيجه مثبت بوده است و فقط در 8 بيمار كمتر از 1:320 گزارش شده كه با مثبت شدن آزمون 2ME تشخيص در اين گروه مسجل شده است.

تمام بيماران به استفاده از درمان آنتي‌بيوتيكي كوتريماكسازول- ريفامپين- آمينوگليكوزيد درمان شدند و موارد عود بيماري وجود نداشته است.


4,000 تومان