5,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 30971
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1908
  • تعداد فروش: 3

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد علم شیمی و کاربرد هایش در زندگی

دانلود تحقیق درمورد علم شیمی و کاربرد هایش در زندگی

0 1.9k
دانلود تحقیق درمورد علم شیمی و کاربرد هایش در زندگی

با دانلود تحقیق در مورد علم شیمی و کاربرد هایش در زندگی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق علم شیمی و کاربرد هایش در زندگی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق علم شیمی و کاربرد هایش در زندگی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد علم شیمی و کاربرد هایش در زندگی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش 

تعداد صفحات فایل:32 صفحه

قسمتی از فایل:

 دیباچه

ما در عصر تورم علوم تجربی زندگی می کنیم .پیشرفت علم در این برهه از زمان به طور کلی محدود به کار متخصصان شده است ولی هر چه علم پیشرفت می کند قلمرو کار متخصصان نیز محدودتر می شود.

جهان امروز جهان علم و دانش است. کلیه تحولاتی که درجهت رشد و تکنولوژی  تسخیر فضا، دستیابی به کرات آسمانی، ارتباط با خارج از منظومه شمسی و حتی کهکشان های دور دست، شکافت اتم و استفاده از انرژی هسته ای پیشرفت علم طب و دانش جراحی همه و همه پرتوی از مجموعه علم و دانش است. در این میان علم شیمی یک تخصص جداگانه به حساب نمی آید بلکه مجموعه ای حاصل از پیوند تخصصهای مختلف دانش است که علم شیمی به عنوان یک علم ریشه ای و اصیل توانسته است در یک هماهنگی مناسب با سایر علوم برای بشر امروز در زندگی رفاه آسایش و امنیت را فراهم آورد .

در این مجموعه سعی شده است علاوه بر بیان آخرین نوآوری های علم شیمی ،به ارتباط نزدیک علم شیمی با سایر علوم از جمله فیزیک ، زیست و ...و همچنین کاربرد های آن در صنایع خودرو سازی ، هواپیماسازی ، در تکنولوژی ساخت عناصر الکتریکی،در تولید لوازم برقی خانگی ودر پزشکی و... نیز پرداخته شود. هدف از این مجموعه آشنایی کاربردی تر علم شیمی ونمایش هماهنگی علم شیمی با سایر علوم برای ایجاد رفاه ، آسایش و امنیت می باشد.در نهایت ، به روشنی خواهیم دید که امروزه شیمی ، جزءلاینفک زندگی بشرمی باشد که خدمات ارزنده ای را تقدیم بشریت نموده است.  در ضمن از دبیر محترم خانم یاوری تشکر بسیاردارم چراکه باب تحقیق و تلاش برای یادگیری بیشتر را به من آموخت. 


5,000 تومان