8,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 34371
  • فرمت فایل دانلودی : .DOC
  • تعداد مشاهده : 1630

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد طرح، عملكرد، و اجراي سيستم شخم زني

دانلود تحقیق درمورد طرح، عملكرد، و اجراي سيستم شخم زني

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد طرح، عملكرد، و اجراي سيستم شخم زني

با دانلود تحقیق در مورد طرح، عملكرد، و اجراي سيستم شخم زني در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق طرح، عملكرد، و اجراي سيستم شخم زني را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق طرح، عملكرد، و اجراي سيستم شخم زني ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد طرح، عملكرد، و اجراي سيستم شخم زني

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:35 صفحه

قسمتی از فایل:

 دورنماي بسط و گسترش دستگاه شخم زني كشاورزي دو چرخ ، ارزيابي وسير تكاملي اش به يك دستگاه تجارتي و بازرگاني ، ارائه شده است . جزئيات چهارچوب اصلي ، انتقال ، آلات و افزار متعلقه و اتصالات و سيستم هاي كنترل اين وسيله نقليه ، مورد بحث و بررسي قرار گرفته شده اند و اجراي آن نيز مورد بررسي قرار گرفته شده است . تاثيرات متقابل خاك و محصول ، در مورد سيستم هاي شخم زني ، ارائه شده است .

يك نسبت متوسط قدرت به وزن 15 كيلو وات ( 15 هزار واتي ) ، جهت بهره برداري مناسب ، توصيه شده است . براي ابقاء استحكام اين وسيله نقليه ، تناسب وزن نسبت به شتاب چرخهاي آن در وسايل نقليه چرخي غير قابل راندن ، نبايد متجاوز از 25 : 75 ، باشد . ذخيره انرژي كشت ، تا بالاي 70 درصد و با از بين بردن همه موانع از محيط هاي زراعي و مقاومت در عوامل شخم زدن ، مي بايست تا بيش از 50 درصد ، تقليل يابد .

تراكم قراردادي ، مقدار حجم متراكم را افزايش مي دهد و در مقايسه با عملكردهاي تراكم صفر ، استحاله را كاهش مي دهد . محصول اشكال دار بهاره در سال 1991 ، در يك منطقه خاك رس / منطقه محلي ، تا حدود 75 درصد زير صفر ، در مقايسه با تراكم / حجم قراردادي ، وبا تعيين يك مقدار محصول گندم مشابه در زمستان ، كه در سال 1990 بدست آمده بود / برداشت شده بود ، افزايش نشان مي داد .


8,000 تومان