7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 34412
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1573

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد مدير

دانلود تحقیق درمورد مدير

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد مدير

با دانلود تحقیق در مورد مدير در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مدير را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مدير ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مدير

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:14 صفحه

قسمتی از فایل:

 تعريف مديــر

مدير كسي است كه اداره افراد يك مؤسسه توليدي ، بازرگانـي يا خدماتي را به عهده داشته و با استفاده از منابع انساني و مادي آن را به نحو مطلوب اداره نمايد و به منظور نيل به اهـداف معين كه از طرف كارفرما يا هيات مديره تعيين شده در واحد تحت سرپرستي خود فعاليت نمايد . وی هم چنین مسئوليت بازدهي و بهره وري بيشتر كاركنان خود را از نظر كميت و كيفيت عهده دار است . به عبارت ديگر « مديريت يعني هماهنگ کردن منابع انساني و مادي براي رسيدن به هدف» .
در تعريفي ديگر مديريت به معنای سرپرستي انجام دادن کارها به وسيله و از طريق ديگران بیان شده است . در تعاريف فوق بر دو موضوع تأکيد شده است :
 
1-وجود اشخاص مناسب براي انجام کارها
2- به انجام رساندن کارها به نحو مطلوب
مديريت و روشهاي رهـبري
 
1-دیکتاتوری( مديريـت خودکامـــه)
در این نوع مدیریت ، مدیر بدون هيچگونه نظرخواهـي از ساير همکاران خود و یا ارائه توضيح در خصوص علت اقدامات جاري ، دستورالعملهايــــي را با خشونت صادر مي كند . اين نوع مديريت با کمترين حس وفاداري نسبت به سازمان انجام وظيفه نموده و هميشه به حرفه ، تخصص و مهارت خويش کاملا" معتقد است .
اين گـروه از مديــران بــر روي تمايلات خود تکيه بسیـــاری دارند و بر اســاس معلومــات فني و حرفه اي خود عمل می کنند و در صورتی که مقـــررات و آئين نامه هاي سازماني با نظرات آنها مخالف باشد هیچگاه به آنها اهميت نخواهند داد . 

7,000 تومان