9,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 34732
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2421
  • تعداد فروش: 4

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد مقايسه تطبيقي داستان حضرت زكريا و حضرت يحيي (ع)

دانلود تحقیق درمورد مقايسه تطبيقي داستان حضرت زكريا و حضرت يحيي (ع)

0 2.4k
دانلود تحقیق درمورد مقايسه تطبيقي داستان حضرت زكريا و حضرت يحيي (ع)

با دانلود تحقیق در مورد مقايسه تطبيقي داستان حضرت زكريا و حضرت يحيي (ع) در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مقايسه تطبيقي داستان حضرت زكريا و حضرت يحيي (ع) را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مقايسه تطبيقي داستان حضرت زكريا و حضرت يحيي (ع) ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مقايسه تطبيقي داستان حضرت زكريا و حضرت يحيي (ع)

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:46 صفحه

قسمتی از فایل:

چكيده

داستان زندگي و تعاليم حضرت زكريا(ع) و يحيي(ع) يكي از داستانهاي مشترك ميان قرآن كريم و أناجيل اربعه مي باشد كه اگرچه بصورت مختصر و كوتاه در هر دو كتاب طرح شده، ولي نكات عبرت آموز و جنبه‌هاي تربيتي و سازندة آن در هر دو كتاب به حدي فراوان است كه ضمن تقويت زمينه هاي صلح و همزيستي ميان پيروان اديان توحيدي مي تواند چراغ پرفروغي فرا راه ديدگان پيروان اسلام و مسيحيت در جهت تحكيم بنيانهاي مشترك عقيدتي قرار دهد.

انجيل لوقا، زكريا (ع) را به عنوان كاهني يهودي و بسيار درستكار و مجري احكام الهي با جان و دل مي داند كه در ايام پيري توسط فرشتة خدا به ولادت يحياي نبي بشارت داده شد. قرآن كريم نيز، زكريا را به نبوت و وحي وصف نموده كه علاوه بر دريافت بشارت اعجاز آميز يحيي در كهنسالي توسط وحي، كفالت و سرپرستي مريم مقدس(س) را نيز بر عهده داشته است. در اناجيل اربعه، وظيفة يحيي(ع)، تمهيد راه براي عيسي مسيح(ع) و تبشير نسبت به ظهور پيام آور مسيحيت بيان شده است و قرآن كريم نيز يحيي را پيامبري مي داند كه علاوه بر تصديق نبوت عيسي (ع)، داراي كتاب آسماني بوده و در سن كودكي، مقام نبوت به وي عطا شده بود.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر