9,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 34961
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1575

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد غيبت

دانلود تحقیق درمورد غيبت

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد غيبت

با دانلود تحقیق در مورد غيبت در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق غيبت را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق غيبت ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد غيبت

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:31 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه:

 

ترديدي نيست كه بخشي از قوانين بزرگ اسلامي را تعاليم و مقررات اخلاقي تشكيل مي دهد و توجه به زندگي اخلاقي در اسلام ناب محمدي (ص) خصايصي دارد كه كمتر مي توان آن را در مكاتب اخلاقي ديگر يافت زيرا ديد اخلاقي اسلام يك ديد همه جانبه است و تمام اهداف آن تامين زندگي شرافت مندانه و بشر دوستانه ما باشد در قوانين اخلاقي اسلام نه ظلم و تجاوز روا است ونه ستم پذيري و زبوني _نه مادي صرف بودن و فرو رفتن در پول و مقام و رياست و جاه و شهوات، و نه انزار و رهبانيت و دوري از ماديگري طبيعي بشر،در اين زندگي اسلامي، غيبت و بد گويي و تهمت و حسادت و سخن چيني از رذايل انسانيت محسوب مي گردد كه به شدت بايد از آن اجتناب و دوري نمود زيرا آن رذايل باعث سقوط انسانها از مراتب عالي بشريت مي شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

تعريف و شناخت غيبت

از نظر اسلام غيبت بر هر مسلماني حرام و غيبت كننده گناهكار است غيبت آن است كه كسي را به صفتي ياد كني كه نزد حق آن غيبت نباشد و يا كسي را ذم كني در حالي كه اهل علم آن را بد نمي دانند، غيبت چنان انسان را محو مي كند همانطوري كه آتش هيزم و چوب را مي خورد، ريشه و سبب غيبت گاهي از حسد و يا زينت دادن كلام يا تسكين خشم و يا منافرت به آن شخص و امثال اينها مي شود كه همه به سلامتي نفس ضرر مي زند و او را در قيامت به عذاب مبتلا مي كند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر