6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 35062
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1642

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد چرا گاهی دیر یاد می‌گیریم

دانلود تحقیق درمورد چرا گاهی دیر یاد می‌گیریم

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد چرا گاهی دیر یاد می‌گیریم

با دانلود تحقیق در مورد چرا گاهی دیر یاد می‌گیریم در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق چرا گاهی دیر یاد می‌گیریم را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق چرا گاهی دیر یاد می‌گیریم ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد چرا گاهی دیر یاد می‌گیریم

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:7 صفحه

قسمتی از فایل:

گاهی دیر یاد می‌گیریم

گاهی فکر می‌کنیم وقتی از حقیقت جنگ حرف می‌زنیم، شاید کمی مبالغه به نظر بیاید یا بگویند پای‌مان را از گلیم جنگ بیش‌تر دراز کرده‌ایم. به هر صورت اعتقاد داریم تا حقیقت جنگ از جنبه‌های گوناگونش روشن نشود، این واقعه بزرگ و سرنوشت‌ساز گرفتار همین تبلیغات روزمره خواهد بود که حاصلی جز تکرار و ملال نخواهد داشت. راه یافتن به آن‌چه که در دل جنگ گذشته است جز با پژوهش و تعقل که ضامن آن ارایه اسناد و مدارک حقیقی جنگ است، میسر نیست. بسیاری از پژوهشگران دل‌سوز و جوان که کم یا زیاد دستی بر آتش دارند معتقدند این دفاع باور نکردنی با این شیوه بازگویی و ارایه مرسوم نه تنها ماندنی نخواهد بود، بلکه هر روز بر ابهامات آن اضافه خواهد شد.

صفحه‌های سال‌خورده تاریخ هم گاهی درس‌هایی به ما می‌دهد که آن را دیر یاد می‌گیریم. در همین جنگ جهانی اول که بوشهر به اشغال قوای انگلیس درآمد، یک روحانی بیداردل برای مبارزه با اشغال‌گران تلاش زیادی می‌کند. او حتی برای رئیس‌علی دلواری و سایر مبارزان آن روزگار "آیین‌نامه حرب" می‌نویسد. اتکای اصلی این آیین‌نامه متون دینی به خصوص نهج‌البلاغه است.

آیت‌الله بلادی بوشهری که به چندین زبان خارجی نیز تسلط داشت این آیین‌نامه را در یک صد و ده ماده تدوین کرده و در اختیار مبارزانی قرار می‌دهد که تلخی اشغال صفحات جنوب را جز با مبارزه نمی‌توانستند در کام این ممکلت شیرین کنند. به خاطر همین مبارزات این روحانی به شدت مورد تنفر انگلیس‌ها بود.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر