6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 35080
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 2945

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله درمورد تاریخ و تمدن ایران باستان و نقش آن در تحولات سازنده جهان

دانلود مقاله درمورد تاریخ و تمدن ایران باستان و نقش آن در تحولات سازنده جهان

0 2.9k
دانلود مقاله درمورد تاریخ و تمدن ایران باستان و نقش آن در تحولات سازنده جهان

با دانلود مقاله در مورد تاریخ و تمدن ایران باستان و نقش آن در تحولات سازنده جهان در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله تاریخ و تمدن ایران باستان و نقش آن در تحولات سازنده جهان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله تاریخ و تمدن ایران باستان و نقش آن در تحولات سازنده جهان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد تاریخ و تمدن ایران باستان و نقش آن در تحولات سازنده جهان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:11 صفحه

قسمتی از فایل:

جعرافیا و اهمیت های استراتژیکی و ژئوپلتیکی جمهوری اسلامی ایران

1-   موقعیت جغرافیائی ج.ا.ایران ، آب و هوا ، طبیعت  ، همسایگان ، با پانزده کشور مرزهای آبی و خاکی دارد ، سومین کشور دارنده ذخائر نفت خام می باشد ، دومین کشور دارنده ذخائر گاز جهان می باشد ، ایران دارای سد های عظیم می باشد . بطور متوسط هر سال سیزده سد ساخته می شود .

2-   اهمیت ایران  ؛ درقلب خاورمیانه ، پل ارتباطی دریای خزر وخیلج فارس، محل  تقاطع  بین  شرق  و غرب ،  پایگاه  تمدن های  کهن  و اسلامی  و... پذیرش اسلام ، نهضت ، انقلاب اسلامی ایران و... .

-   فلات ایران از قدیمی ترین تمدن ها در تاریخ بشریت .

4-    تاریخچه ایران ، جمعیت و گروه های قومی ایران ، استان ها ، شهرها و مناطق تاریخی ایران ، مناطق اقتصادی ایران ، زبان، تقویم و پرچم ایران، جاذبه های توریستی ایران ، مراکز زیارتی ایران ، صنایع دستی و فرش ایران ، موزه ها و اماکن فرهنگی و هنری ایران .

5-   جزوه ای حاوی اطلاعات کافی از مطالب متنوع ایران شناسی از جمله موضوعات فوق الذکر تهیه و در اختیار دانشجویان قرار گرفت .تریخ و تمدن ایران باستان و نقش آن در تحولات سازنده جهاندین ، سیاست و توسعه در جمهوری اسلامی ایران به عنوان الگو برای سایر کشورها از جمله سیرالئون .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر