6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 35857
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1645

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد نظام تولید مثل در جانوران

دانلود تحقیق درمورد نظام تولید مثل در جانوران

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد نظام تولید مثل در جانوران

با دانلود تحقیق در مورد نظام تولید مثل در جانوران در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق نظام تولید مثل در جانوران را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق نظام تولید مثل در جانوران ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد نظام تولید مثل در جانوران

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:3 صفحه

قسمتی از فایل:جانور، هر چه کوچکتر و ناتوانتر باشد و قدرت بر نگهداری از فرزند را فاقد باشد، تولید مثل وی افزونتر و زایمانش بیشتر خواهد بود. زادورود جانوران تک یاخته ای، در ظرف چند روز به میلیونها میرسد. ملکه کشور موریانه که بایستی به تنهائی افراد بسیاری را تولید کند، تا همه گونه کارهای کشورش را انجام دهند، روزی سی و شش هزار تخم می گذارد، ملکه زنبور عسل، روزانه یکهزار تا دو هزار تخم می گذارد. جانور هر چه تواناتر باشد و در محافظت فرزند، نیرومندتر؛ تولید مثل وی کمتر خواهد بود. پستانداران، بچه های بسیاری نمی زایند. موش صحرائی، بیش از همه پستانداران، می زاید.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر