10,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 35876
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 1596
  • تعداد فروش: 4

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد سیستم های حمل و نقل ریلی در معادن زیرزمینی

دانلود تحقیق درمورد سیستم های حمل و نقل ریلی در معادن زیرزمینی

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد سیستم های حمل و نقل ریلی در معادن زیرزمینی

با دانلود تحقیق در مورد سیستم های حمل و نقل ریلی در معادن زیرزمینی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق سیستم های حمل و نقل ریلی در معادن زیرزمینی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق سیستم های حمل و نقل ریلی در معادن زیرزمینی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد سیستم های حمل و نقل ریلی در معادن زیرزمینی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:44 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

در یکی دو دهه اخیر شاهد رشد و پیشرفتهای قابل توجه در سیستم های حمل و نقل ریلی بوده ایم. بطوریکه بی تردید می توان قرن جدید میلادی را قرن ظهور شگفتی ها و تحولات مهم خیره کننده در حمل و نقل ریلی دانست.

در سیستم های حمل و نقل ریلی جدید خطوط از نظر اندرکنش دینامیکی اهمیت بالایی دارند. نوع و کیفیت خطوط ریلی نقش مهمی در این رابطه بازی می کنند. خطوط ریلی از نظر رنج سرعت به گروه های مختلف خطوط سرعت پایین، سرعت متوسط، سرعت بالا و سرعت خیلی بالا تقسیم می شوند. باید اشاره داشت که در هر رنج سرعت الزامات و ضرورت های ویژه سیستم های کنترل از مرتبه خاصی برخوردار است. سیستم حمل و نقل ریلی سنگین معمولا به خطوط ریلی زیرزمینی و نیز خطوط هوایی اتلاق میشود.

سیستم حمل و نقل ریلی هدایت شده:

ویژگی های اصلی سیستم های حمل و نقل ریلی هدایت شده آن است که حرکت آنها اتوماتیک ،  مسیرها مجزا مانند ایستگاهها حفاظت شده می باشند.

از مهمترین فاکتورهای تعیین مسیر حرکت یک سیستم ریلی قابلیت حرکت در حداکثر شیب و حداقل قوس می باشد.

اجزاء اصلی وسائط نقلیه ریلی ، خطوط ریلی:

بررسی کامل دینامیک ، مستلزم شناخت کافی از خطوط ریلی و اجزاء تشکیل دهنده آنها نیز می باشد.

خطوط ریلی از نظر ساختمان معمولا دو بخش مهم زیرسازی و روسازی را شامل می شوند. مجموعه ریل ها، اتصالات، صفحات زیر ریل ها، تراورس ها، پابندها و لایه های بالاست و زیر بالاست اجزاء روسازی را شامل می شوند. قسمت های مختلف زیر سازی نیز شامل بستر و فونداسیون می باشد. نوع وکیفیت خطوط ریلی در دینامیک حرکت وسائط نقلیه ریلی و راحتی سیر تأثیر بسیار زیادی دارد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر