6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36069
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 1808
  • تعداد فروش: 6

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد رابطه بین دلقک ماهی و شقایق دریایی

دانلود تحقیق درمورد رابطه بین دلقک ماهی و شقایق دریایی

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد رابطه بین دلقک ماهی و شقایق دریایی

با دانلود تحقیق در مورد رابطه بین دلقک ماهی و شقایق دریایی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق رابطه بین دلقک ماهی و شقایق دریایی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق رابطه بین دلقک ماهی و شقایق دریایی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد رابطه بین دلقک ماهی و شقایق دریایی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:3 صفحه

قسمتی از فایل:

این ماهیهای ساکن روی صخره ها ارتباط غیر معمولی با شقایقهای بلند دریایی دارند. ماهیهای دلقک برای فرار از دست دشمنان خود به دنبال سر پناه در لابه لای شاخکهای حسی شقایق دریایی می گردند یک لایه از مواد لزج روی بدن او را پوشانده و باعث می شود نیش شقایق به او صدمه ای نزند وقتی شقایق ماهی مشغول غذا خوردن است خورده های غذا که از دهان او می ریزد مورد استفاده شقایق دریایی قرار می گیرد و به این ترتیب شقایق هم از رابطه با شقایق ماهی سود می برد. (نوعی رابطه همزیستی)!!!

دلقک ماهی نوعی رابطه ی همزیستی با شقایق دریایی دارد.دلقک ماهی نوعی ماده ی مخاطی و ناشناخته در پوست خود دارد که مانع آزاد شدن نماتوسیست های شقایق دریایی می شود.در حالی که اگر ماهی دیگری با بازوهای شقایق دریایی تماس پیدا کند،طعمه ی جانور می شود.به این ترتیب شقایق دریایی پناهگاه ماهی می شود و ماهی نیز ممکن است با حرکات خود ،آب را جابجا کند،رسوبات روی بدن شقایق دریایی را بردارد و حتی ممکن است ماهی های دیگری را اغوا کرده ،و آن ها را به دام شقایق دریایی بیندازد.بنابراین با توجه به مطالب ذکر شده دلقک ماهی برای شقایق دریایی چندان بی فایده نیست و رابطه ی آنها می تواند از نوع هم یاری باشد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر