7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36477
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1432

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد گوسفنددارى

دانلود تحقیق درمورد گوسفنددارى

0 1.4k
دانلود تحقیق درمورد گوسفنددارى

با دانلود تحقیق در مورد گوسفنددارى در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق گوسفنددارى را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق گوسفنددارى ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد گوسفنددارى

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:13 صفحه

قسمتی از فایل:

محققين علوم دامى عقيده دارند که گوسفندان اهلى امروزه از گوسفندان وحشى موفلون (Moufflon) (آسيائى و اروپائي) و اوريال آسيائى که هنوز هم در کوهستان‌هاى اروپا، آسيا و آسياى ميانه وجود دارند و به‌صورت گله‌هاى وحشى زندگى مى‌کنند، به‌وجود آمده‌اند. با توجه به اينکه گوسفند پس از اهلى شدن در نقاط مختلف دنيا پراکنده شده و در اکثر نقاط جهان مردم پس از دسترسى به اين حيوان در اصلاح و بهبود آن سرمايه‌گذارى کرده‌اند؛ در نتيجه، اين کارهاى اصلاحى و شرايط اقليمى متفاوت حاکم بر نقاط مختلف جهان سبب شده است که تنوع نژادى پدر اين حيوان بيشتر باشد؛ طورى‌که در بين دام‌هائى که به‌نحوى مورد استفاده افراد بشرى قرار مى‌گيرند در هيچ‌کدام به‌اندازهٔ گوسفند تنوع نژادى وجود ندارد. در حال حاضر بيش از دويست نژاد از گوسفند در نقاط مختلف دنيا وجود دارد، ولى بسيارى از اين نژادها از نظر تجارى و اقتصادى چندان قابل توجه نيستند.          

 

 

            صنعت گوسفنددارى امروزهٔ جهان متکى بر ۱۰-۲۰ نژاد ساخته شده از اين حيوان است. نژادهاى گوسفند را به روش‌هاى مختلف طبقه‌بندى مى‌کنند، متداولترين روش طبقه‌بندى براساس نوع پشم حاصله و به‌شرح زير است:   

 

 

۱. نژادهاى با پشم ظريف         

 

۲. نژادهاى با پشم متوسط       

 

۳. نژدهاى با پشم دراز

 

۴. نژادهاى پشمى دو رگ.

                                                 

نژادهاى با پشم ظريف

 

ژادهاى موجود در اين دسته مقدار قابل توجهى پشم ظريف توليد مى‌کنند. اين نژادها قبلاً گوشت خوبى توليد نمى‌کردند و کميت و کيفيت لاشهٔ آنها خوب نبود، ولى در اثر اصلاح و انتخاب‌هاى مکرر کميت و کيفيت لاشهٔ آنها بهتر شده است

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر