8,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37189
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1701

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد 20 روش برای كاهش استرس در زندگی روزانه

دانلود تحقیق درمورد 20 روش برای كاهش استرس در زندگی روزانه

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد 20 روش برای كاهش استرس در زندگی روزانه

با دانلود تحقیق در مورد 20 روش برای كاهش استرس در زندگی روزانه در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق 20 روش برای كاهش استرس در زندگی روزانه را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق 20 روش برای كاهش استرس در زندگی روزانه ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد 20 روش برای كاهش استرس در زندگی روزانه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:18 صفحه

قسمتی از فایل:

حتماً تا به‌حال تشخیص داده‌اید كه استرس موضوعی شخصی است.

آنچه برای فردی تحمل‌ناپذیر و طاقت‌فرساست ممكن است برای دیگری موجب موفقیت شود؛ اما فارغ از اینكه چه عاملی استرس را در فرد ایجاد می‌كند، هر كسی می‌تواند یاد بگیرد كه این فشار را از خود دور سازد.

مقاله زیر به 20 روش برای كاهش استرس پردا‌خته است و سعی می‌كند ما را برای حفظ آرامش و خونسردی در زندگی آماده‌تر سازد. در اینجا راه‌حل‌های غلبه بر ترس و خشم در زندگی روزانه را مرور می‌كنیم.

 

خودتان سرنوشت را رقم بزنید

یادآوری این نكته به‌خودتان می‌تواند به شما كمك كند كه حتی در موقعیت‌های فوق‌العاده استرس‌زا، خونسردی خود را حفظ كنید. سعی نكنید نقش اول نمایشی غم‌انگیز را بازی كنید. وقتی مشكلی استرس‌زا پیش می‌آید به‌خودتان بگویید: دنیا به آخر نرسیده! این كار به شما كمك می‌كند تا بر اوضاع تسلط یابید.

با دیگران به توافق برسید

قبول كنید كه شاید همیشه به چیزی كه می‌خواهید نرسید؛زیرا این پذیرش استرس را كاهش می‌دهد.

جسور باشید نه ستیزه‌جو

تفاوت بسیاری بین جسارت و ستیزه‌جویی وجود دارد. با این حال اغلب افراد این دو را با هم اشتباه می‌كنند. برای حفظ جسارت نیازی به بالا بردن صدا یا پررویی نیست تفاوت این دو را از یكدیگر تشخیص دهید و به این ترتیب از استرس خود بكاهید.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر