12,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37399
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2387

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد اصول سرپرستی منابع انساني و اشتباهات مديران منابع انساني

دانلود تحقیق درمورد اصول سرپرستی منابع انساني و اشتباهات مديران منابع انساني

0 2.4k
دانلود تحقیق درمورد اصول سرپرستی منابع انساني و اشتباهات مديران منابع انساني

با دانلود تحقیق در مورد اصول سرپرستی منابع انساني و اشتباهات مديران منابع انساني در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق اصول سرپرستی منابع انساني و اشتباهات مديران منابع انساني را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق اصول سرپرستی منابع انساني و اشتباهات مديران منابع انساني ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد اصول سرپرستی منابع انساني و اشتباهات مديران منابع انساني

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:73 صفحه

قسمتی از فایل:

مديريت و زمانبندی و تقسيم کار

 

مقدمه

به طور دقیق برای مدیریت نمی توان مبدأ مشخصی را تعیین کرد و بشر در طول تاریخ جهت ادامه ی زندگی خود به نحوی از مدیریت استمداد جسته است. جهش علمی و شکل پذیری اماکن صنعتی در اواخر قرن 19 زمینه را برای تشکیل نطفه ی مدیریت علمی مساعد ساخت. در اوایل قرن 20 فردریک تایلور که از او به نام پدر مدیریت علمی یاد می کنند با تجزیه و تحلیل مسائل و مشکلات مدیریت تولید، روش علمی تجزیه وتحلیل مطالب را به عرصه ی مدیریت عرضه داشت.

در حال حاضر کشور ما که از هر نظر جزو کشورهای در حال توسعه می باشد و با برنامه ریزیهای دقیق قدم در راه توسعه ی پایدار گذاشته و با توجه به ایدئولوژی خاص حاکم بر کشور ما که نشأت گرفته از اسلام می باشد لازم دیده شد که ضمن استفاده ی بهینه از نظریات مدیریت علمی دانشمندان و نظریه پردازان بیگانه، مدیریت و عوامل آن از دیدگاه ایدئولوگ های بزرگ این مکتب نیز بررسی شود. چرا که خواه یا ناخواه این ایدئولوژی بر مدیریت حاکم در کشور ما تأثیرگذار می باشد لذا به بررسی مدیریت از دیدگاه بزرگ مرد تاریخ اسلام و بشریت امام علی ( ع ) پرداخته می شود.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر