7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37485
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2170

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تربيت بدني در مدارس

دانلود تحقیق درمورد تربيت بدني در مدارس

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد تربيت بدني در مدارس

با دانلود تحقیق در مورد تربيت بدني در مدارس در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تربيت بدني در مدارس را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تربيت بدني در مدارس ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تربيت بدني در مدارس

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:16 صفحه

قسمتی از فایل:

فراهم كردن زمينه شادي هاي سالم و حركات سرورآفرين و ورزش هاي نشاط بخش يكي ديگر از نيازهاي فرزندان مي باشد، كه والدين وظيفه دارند براي تقويت روح و جسم فرزندانشان به مسائل تفريحي و ورزشي آنان توجه كنند. همچنين والدين وظيفه دارند فرزندان جوان خود را در انتخاب شغل مناسب راهنمايي و ياري كنند، چرا كه بيكاري نه تنها موجب از بين رفتن استعدادهاي دروني يك جوان مي شود و او را به فردي تن پرور و بي خاصيت تبديل مي كند بلكه حتي ممكن است زمينه انحرافات اخلاقي آن ها را نيز فراهم كند و شخصي را كه بايد به عنوان سرباز جامعه باشد، سربار اجتماع كند.حضرت موسي بن جعفر(ع) مي فرمايند: مردي به حضور پيامبر(ص) آمد و گفت: «يا رسول ا... اين فرزند من بر گردن من چه حقوقي دارد؟ رسول گرامي فرمودند: اسم زيبا بر او بگذار و به خوبي او را تربيت كن و شغل خوبي برايش انتخاب كن.»والدين بايد در فراز و نشيب هاي زندگي همچون دوستي مهربان در كنار فرزندانشان باشند چرا كه در راه زندگي راهزنان زيادي به كمين نشسته اند.

براي آنها كه پر از انرژي، پر از آرزوهاي روزها دور و پر از هيجان‌هاي روزهاي نوجواني‌اند زنگ ورزش چقدر خالي از هيجان مي‌گذرد. اين‌گونه است كه دانش‌آموزاني كه بايد در بهترين سال‌هاي رشد و شكوفايي توانمندي‌هاي جسمي و روحي خود را افزايش داده و مطابق با استانداردهاي آموزشي در سال‌هاي تحصيل دست كم يكي از رشته‌هاي ورزشي مورد علاقه خود را به‌طور حرفه‌اي يا نيمه‌حرفه‌اي فرا بگيرند با شانه‌هايي خموده و اندام‌هايي كه عمدتا به انواع ناهنجاري‌هاي قامتي مبتلا هستند، بزرگ مي‌شوند، دوره‌هاي ابتدايي، راهنمايي و متوسطه را به اتمام مي‌رسانند شايد به اميد ورزشگاهي در دانشگاه‌ها كه باوجود دانشكده‌هايي كه در خانه‌هاي 2 طبقه و 3 طبقه شكل گرفته‌اند اميدواري براي تحقق اين اميد وجود ندارد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر