4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37544
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1573
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد پاسدار

دانلود تحقیق درمورد پاسدار

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد پاسدار

با دانلود تحقیق در مورد پاسدار در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق پاسدار را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق پاسدار ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد پاسدار

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:2 صفحه

قسمتی از فایل:

پاسدار در لغت بمعنی نگهبان و مراقب است و پاسدار و پاسداران، آن كسانى هستند كه در حساس ترين لحظات تاريخ از ميان خلق برمی خيزند و همچون دژی مستحکم مردانه و شجاعانه در جهت رسيدن به حق و حقيقت و حفظ آن گام برمی دارند. در تاريخ تمدن بشری کم بوده اند آدميانی که برای بر افراشته داشتن چراغ حق و ترويج اخلاق کريمه، تمامی هستی و آمال خود را بر سر هدف خويش بگذارند. کمربستن برای احيای حقيقت خواهی، همتی جانانه می طلبد که تنها از مردانی چون حسين(ع) برمی آيد که آزادگي و شور حقيقت جوئی اش چنان حماسه ای آفريد که تا زمان، زمان است نامش جاودان و موجب احترام انسانهای حق طلب است و خواهد بود.

 امام حسين(ع) هنگامی که تحريف گران حقيقت و تقديس کنندگان خشونت، از سنت و سيره پيامبر اکرم(ص) و آنچه خداوند در شريعت اسلامي و از زبان قرآن بنا نهاده بود تصويری مغاير با واقعيت ارائه کردند، برخود تکليف ديد تا برای احيای آن سنت از کف رفته و نهادينه کردنش در ميان امت اسلام، قيام تاريخی و حماسی اش را آغاز کند و بدين ترتيب از دين پيامبر خود پاسداری نمايد. که اين در حقيقت تجلی شجاعت پدرش، علی(ع) بود در پاسداری ازرسول خدا در کنار ستون حرس که بدين زيبايی دراعتلای پرچم دين خدا پديدار گشت. بی شک حسين (ع) تبديل به الگوی کامل و جاودانه پاسداری از ارزش ها برای رادمردان تاريخ گشت.

می توان نمونه هايی از رادمردی پاسداران را در تاريخ انقلاب اسلامی ايران يافت. پاسدارانی که در دفاع از کيان و کشور خود به فداکاری پرداختند. افرادی که با روحيه شهادت طلبي، انسجام درونی و خلاقيت نظامی در صحنه های مختلف به نبرد پرداختند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر