12,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37619
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2644
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد آموزش و پرورش ایران

دانلود تحقیق درمورد آموزش و پرورش ایران

0 2.6k
دانلود تحقیق درمورد آموزش و پرورش ایران

با دانلود تحقیق در مورد آموزش و پرورش ایران در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق آموزش و پرورش ایران را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق آموزش و پرورش ایران ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد آموزش و پرورش ایران

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:63 صفحه

قسمتی از فایل:

در کشور ما ایران، فراگیرترین نهادی که به امر آموزش و تربیت نیروی انسانی می‌پردازد، وزارت آموزش و پرورش است که نزدیک به یک‌چهارم جمعیت ایران را تحت پوشش خود قرار داده است.هفته گذشته سال تحصيلي 85- 86، برای حدود 15 ميليون دانش‌آموز مقاطع مختلف، 6 ميليون نفر در مقطع ابتدايي، 4 ميليون و 300هزار نفر در مقطع راهنمايي تحصيلي و 4 ميليون و 600 هزار نفر در مقطع متوسطه و پيش‌دانشگاهي،  در کنار1میلیون و , هزار 180معلم آغاز شد. که بر اساس اعلام خبرگزاري ايلنا در 48 هزار مدرسه و 455 هزار كلاس درسي به امر تحصيل اشتغال دارند.

 از ميان 15 ميليون دانش‌آموزکشور، يك ميليون و 200هزار نفر اختصاص به نوآموزاني دارد كه نخستين سال تحصيلي خود را امسال آغاز کردند.ر قرن 21 ، در نظام ولایت فقیه، یک چهارم از جوانترین مقطع سنی جمعیت ایران ، در شرایطی به امر تحصیل مشغول است که تصور آن نیز برای انسان مشکل و موجبات حیرت است.
مشکلات کیفی  آموزش در ایران ، در کنار کمبودهایی کمی،  از قبیل وجود  32هزار مدرسه تخريبي و خطرآفرين و26هزار و 610 مدرسه غيرمقاوم و هزینه های آموزشی و شهریه های سر سام آور و نیز  وجود نابسامانیهای از قبیل اعتياد، مواد دخاني ، مسائل جنسي ، خشونت  ، فقر و سوء تغذیه و ...از جمله آسيبهايي است که جوانترین قشر جامعه ما  در معرض آن قرار دارند.نگارنده در طی 3 مقاله ، 2 بخش  را به کمبودهای کمی آموزش و پرورش کشور اختصاص و در بخش سوم  به بررسی مشکلات کیفی آموزش در ایران  در پرتو کمبودهای کمی آن  میپردازم.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر