6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 38066
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1726

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد ويتامين‌ها

دانلود تحقیق درمورد ويتامين‌ها

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد ويتامين‌ها

با دانلود تحقیق در مورد ويتامين‌ها در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ويتامين‌ها را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ويتامين‌ها ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ويتامين‌ها

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:6 صفحه

قسمتی از فایل:

ويتامين‌ها دسته اي از مواد غذايي هستند كه اصولاً ارزش انرژي زايي ندارند و در ساختمان سلولها و بافتها نيز شركت نمي كنند اما وجود آنها به مقادير بسيار كم براي انجام واكنشهاي شيميايي درون سلولها كاملاً ضروري است و كمبود آنها موجب عوارض و بيماريهاي گوناگون مي‌شود.

ويتامين ها داراي خواص شيميايي و فيزيولوژيكي گوناگوني هستند و بطور كلي دو دسته قابل حل در آب و قابل  حل در چربي تقسيم مي‌شوند.

ويتامين B

اين ويتامين‌ها به خانواده ويتامين B معروفند، زيرا از نظر ساختمان شيمايي و عمل داراي شباهت زيادي هستند. اين ويتامين‌ها عبارتند از:

ويتامين B1، ويتامين B2، ويتامين B6 و ويتامين B12.

تمام اين مواد در واكنش‌هاي شيميايي بدن به فعاليت آنزيمها كمك مي‌كنند، يعني موادي هستند كه در حضور آنها بعضي از آنزيمها فعال مي‌شوند و عمل خود را انجام مي دهند. كمبود اين ويتامين ها سبب بروز خستگي، ضعف و اختلالات عمومي بخصوص اختلالات عصبي و مغزي و سرانجام عوارض رفتاري مانند افسردگي مي‌شوند.

تيامين يك شكل فعال شده (TTDF) يا تيامين (ويتامين B1) است كه احتمالاً روي تيامين پيروفسفات فراوانتر است (PPT ). همچنين TTFD بهتر از تيامين جوهر نمك جذب مي‌شود. در اين فرمولاسيون يا قاعده سازي مكمل‌هاي متيوني به عنوان يك منبع گوگرد و مكمل هاي گلوتيون كوآنزيمش به طور فعال اضافه مي‌شود. يك فرمولاسيون پتانسيل بالا از فقيرترين و كمترين آلرژي‌زا ويتامين B تهيه مي‌شود و عوامل ساخته شده را بوسيله استيفن
اي لوين نسبت مي‌دهد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر