6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 38338
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1576

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد سرانجام مصرف قرصهاي نشاط آور پرواز مرگبار در هپروت

دانلود تحقیق درمورد سرانجام مصرف قرصهاي نشاط آور پرواز مرگبار در هپروت

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد سرانجام مصرف قرصهاي نشاط آور پرواز مرگبار در هپروت

با دانلود تحقیق در مورد سرانجام مصرف قرصهاي نشاط آور پرواز مرگبار در هپروت در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق سرانجام مصرف قرصهاي نشاط آور پرواز مرگبار در هپروت را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق سرانجام مصرف قرصهاي نشاط آور پرواز مرگبار در هپروت ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد سرانجام مصرف قرصهاي نشاط آور پرواز مرگبار در هپروت

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:5 صفحه

قسمتی از فایل:بخش خبري : در طبقه دهم يك آپارتمان شيك در شمال تهران به همراه چند تن از دوستان خود جمع شده اند تا شبي را به دور از خانواده ودر يك پارتي كه « مينا » در دانشگاه بارها تعريفش را كرده بود , بگذرانند. « شهلا » كه پارتي در خانه او برگزار مي شود , ضبط و سي دي را آماده مي كند و « سعيد » از داخل كيف خود چند بطري و تعدادي قرص و لوازم ديگر بيرون مي آورد. « آرش » نيز دوز مي اندازد تا « مينا » آغازگر « مراسم شيطاني » باشد. مينا در جعبه قرص ها را باز مي كند و از آن قرص ها به همه تعارف مي كند. چند دقيقه بعد سراغ ضبط مي رود و صداي آنرا تا آخر زياد مي كند.
عرق سردي بر پيشاني همه مي نشيند. ناگهان احساس عجيبي به همه دست مي دهد. همه چيز زيبا و درخشنده مي شود. همه چيز خوب و شيرين مي شود. صداي بلند ضبط صوت همه را به تحرك وا مي دارد. همه به حالت جنون آميزي مي رقصند. احساس مي كنند در آسمان هستند و دارند پرواز مي كنند. سعيد دستان خود را همانند بال بال زدن به حركت در مي آورد. به سوي پنجره مي رود , نگاهها همه به او خيره مي شود و ...
فردا در راس اخبار حوادث , خبري جلب توجه مي كند كه جواني به خاطر مصرف قرص نشاط آور « ال اس دي » و « پرواز در هپروت » خود را از طبقه دهم يك آپارتمان شيك در شمال تهران به پائين انداخت .
خبر كوتاه بود اما بسيار نگران كننده و هشدار دهنده , زيرا از رواج موادي در كشور خبر مي داد كه زمينه ساز شكل گيري « اعتياد جديد » در جامعه است .
« اعتياد جديد » كه نسل جوان كشور را هدف قرار داده , آئينه تمام نماي بي تفاوتي مسئولان و عملكرد بد دستگاهها مربوطه در مبارزه با مواد مخدر است . مادام كه در تكرار شعارها براي نسل جوان و ريشه كني بلاي خانمانسوز اعتياد در جا مي زنيم بايد هر روز وضعيت اسفبار و حقارت آميزتري را در جامعه شاهد باشيم .
مخدرهاي شيميايي جديد كه از غرب وارد كشور مي شوند و جوانان , دانش آموزان و دانشجويان را در دام خود گرفتار مي كنند , علاوه بر ايجاد معضل اجتماعي , به دليل كشاندن جوانان به بي بندو باري و بي هويتي و پوچگرايي , معضل فرهنگي نيز به وجود مي آورد.
شكي نبايد كرد كه رواج سريع و گسترده مخدرهاي شيميايي جديد در كشور , حركت سازماندهي شده و هدفمندي براي تخريب بنيانهاي ديني و فرهنگي و آسيب پذير كردن جوانان در برابر انحرافات اخلاقي است .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر