6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 38868
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1546
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد ارتباطات

دانلود تحقیق درمورد ارتباطات

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد ارتباطات

با دانلود تحقیق در مورد ارتباطات در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ارتباطات را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ارتباطات ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ارتباطات

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:4 صفحه

قسمتی از فایل:

جهان دارد عصر تازه اي شده است شبكه جهاني ارتباطات و اطلاعات به هم پيوسته اي كه نماد آشنايي آن اينترنت است و به سرعت است و همه ابعاد بقا است در اين عصر تك تك عناصر جامعه بايد مجهز به دانش روز باشند و شايد مقدمتر از هر گروه ديگر هنگام آن است كه كساني كه در آموزش و پژوهش مشغولند آستين هاي ابا زده و به مدد چراغ جادوئي دانش و پژوهش طلسيم ديو جهل را بكشند. اين رسالت تك تكه حالت.

تعريف ارتباطات: ارسطو مي گويد ارتباط عبارت است از جستجو براي دست يافتن به كليه اي وسايل و امكانات موجود براي ترغيب و امتناع ديگران برخي ديگر در تعريف خود از ارتباط وسايل ارتباطي را مورد توجه قرار داده اند در كل منظور از ارتباط: روزنامه ها نشريات مجلات، كتاب ها، راديو و ... است.

جايگاه اطلاعات و ارتباطات: اطلاعات و ارتباطات در عصر كنوني تاثيرات شگرف دبي مانندي را پديد آورده اند كه عصر حاضر را عصر ارتباطات و اطلاعات نام نهاده اند در اين دوران افراد و جوامع به طور مستمر با يكديگر ارتباط دارند و جهان به شكل يكپارچه درآمده و به دهكده جهاني تبديل شده.

نظر شخصي: اطلاعات و ارتباطات در عصر كنوني تاثيرات شگرف و بي مانندي پديد آورده اند از اين تاثيرات به گونه اي مشخص در«صنايع اطلاعاتي و ارتباطي كه به منظور مهار جريان اطلاعات و نيز استفاده هر چه بهتر از آن براي مقاصد گوناگون به وجود آمده كاملا مشهود است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر