6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 43352
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1993

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد گزارش کار آزمایشگاه فیزیک

دانلود تحقیق درمورد گزارش کار آزمایشگاه فیزیک

0 2k
دانلود تحقیق درمورد گزارش کار آزمایشگاه فیزیک

با دانلود تحقیق در مورد گزارش کار آزمایشگاه فیزیک در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق گزارش کار آزمایشگاه فیزیک را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق گزارش کار آزمایشگاه فیزیک ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد گزارش کار آزمایشگاه فیزیک

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:8 صفحه

قسمتی از فایل:

موضوع آزمایش: یادگیری و نحوه استفاده از دستگاه اندازه گیری (کولیکس ریز سنج ترازوی دیجیتالی. ترازوی مکانیکی) و بدست آوردن چگالی اجسام.

افراد گروه:

هدف از آزمایش: نحوه استفاده از وسایل اندازه گیری و بدست آوردن چگالی اجسام هم جنس.

وسایل مورد نیاز و دقت آنها: کولیکس با دقت اندازه گیری - ریز سنج با دقت اندازه گیری  ترازوی دیجیتال با دقت  - ترازوی مکانیکی با دقت  .

شرح دستگاه ها: در مورد وسیله اندازه گیری کولیس باید گفت که شامل قسمت های مختلف به شرح زیر می باشد دارای یک قسمت ثابت و یک قسمت متحرک به نام (ورنه ) که هر قسمت ها درجه بندی شده  و قسمت متحرک که قابل حرکت روی قسمت ثابت است در انتها دارای یک قسمت بلند و دراز که با جلو و عقب رفتن قسمت متحرک بلند و کوتاه می شود که برای اندزه گیری عمق اجسام است. در واقع این وسیله عمل کردی شبیه خط کش دارد با این تفاوت که دقت آن بسیار بالا و قادر است که قطر اجسامی مانند دایره و عمق اجسام را در حد mm برای ما اندازه گیری کند بطوری که به حدود درصد و هزارم یک عدد را هم به ما می دهد. علاوه بر قسمت های یاد شده دارای دو شاخک که یکی برای اندازه گیری قطر خارجی در پایان قرار دارد و دو شاخک در بالا برای اندازه گیری قطر داخلی اجسام می باشد و همچنین دارای یک پیچ برای ثابت کردن دستگاه است.

 برای بدست آوردن دقت اندازه گیری این دستگاه ابتدا به این صورت عمل میکنیم که:

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر