6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 43473
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 2374

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد عدالت و ظهور ولي عصر

دانلود تحقیق درمورد عدالت و ظهور ولي عصر

0 2.4k
دانلود تحقیق درمورد عدالت و ظهور ولي عصر

با دانلود تحقیق در مورد عدالت و ظهور ولي عصر در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق عدالت و ظهور ولي عصر را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق عدالت و ظهور ولي عصر ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد عدالت و ظهور ولي عصر

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:4 صفحه

قسمتی از فایل:نداي ملكوتي « بقيه الله خير لكم ان كنتم مومنين » در گوش ما طنين انداز است و چه چيزي برتر از آن كه اين پيام آسماني را به يكديگر منتقل كنيم و چه سعادتمند خواهيم بود كه به عمق آيه پي ببريم كه به روشني با ما سخن مي گويد : « بقيه الله , براي شما مردم , اگر مومن باشيد از هر چيز و هركس ديگر بهتر است » و اين آيه بيانگر اين اصل كلي است و تمامي مفسران آن را يكي از آياتي مي دانند كه به وضوح به وجود حضرت امام عصر اشاره كرده است و اينك ماييم و وجود پربركت امام عصر كه با او راز دل مي گوييم . ... بگذار سرم را برشانه هاي بي منتت گذاشته و به راحتي بگريم . نمي دانيم كه چه زماني جهان از وجودت , سراسر عدالت و دادخواهي مي شود , اما مي دانيم كه چگونه بايد از وجودت بهره مند شويم .
تنها جمكران مقدس نيست كه مي تواند ما را به تو نزديك كند بلكه تو در كنار همه آنان كه عاشقانه صدايت مي كنند , ايستاده اي و لبخند مي زني كه همه اين سختي ها از امتحان شماست .
اي خلف صالح اوليا , حجت خدا و احياگر آئين محمدي , چرا نمي توان تو را معني كرد , نمي دانم ... اما مي دانم كه در روز ميلاد پر بركتت , مي توان با فرياد « يا مهدي » به خيلي از چيزها رسيد.
مي دانم در زمان ظهورت با قامتي به بلنداي ابديت خواهي آمد و گوش هايمان را با نغمه هاي افلاك , آشنا مي كني . « يا مهدي » , رجعت روزهاي ارغواني را بشارت مي دهي , در آن روز , باران نگاهت , دشت هاي مرده را غرق طراوت و دلهاي پژمرده را آكنده از اميد , ايمان و صداقت خواهد كرد.
در سايه انتظار فرج ات , فجر اسلام , دوباره بر افق تاريخ , خواهد تابيد آن گونه كه انقلاب اسلامي با معجزه « خون » و سلاح « شهادت » , انفجاري از نور در عصر ظلمت و سكون و سكوت پديد آورد و لرزه بر بنيان طاغوت ها و ابرقدرت ها انداختند.
بي نوايم , نوا نمي خواهم در دمندم دوا نمي خواهم
يوسف زهرا به تو سوگند
از خدا جز ترا نمي خواهم
ميلاد قائم آل محمد به همه منتظران صادق و عاشق و با آرزوي تسريع در فرج اين ذخيره الهي آمده پس دست نياز و دعا به درگاه پروردگارمنان بريد تا هرچه زودتر اراده الهي , تحقق يابد.
اين روزها شور ديگري در رگ هاي اين ديار جاري است و دردل هاي عاشقاني كه سالهاست در غروب حزن انگيز هر آدينه دست به دعا برمي دارند تا شايد در آدينه اي ديگر به وصال دوست نائل شوند , غوغايي به پاست . آسمان نورباران شده است و ستارگان با انوار دل انگيز , اهل زمين را در برپايي جشني عظيم همراهي مي كنند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر