7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 43612
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1577
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تحليلي بر نيروگاه برق شركت جهاد توسعه

دانلود تحقیق درمورد تحليلي بر نيروگاه برق شركت جهاد توسعه

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد تحليلي بر نيروگاه برق شركت جهاد توسعه

با دانلود تحقیق در مورد تحليلي بر نيروگاه برق شركت جهاد توسعه در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تحليلي بر نيروگاه برق شركت جهاد توسعه را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تحليلي بر نيروگاه برق شركت جهاد توسعه ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تحليلي بر نيروگاه برق شركت جهاد توسعه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:19 صفحه

قسمتی از فایل:

نيروگاه 12 مگاواتي از نوع ديزل ژنراتور است اين نيروگاه در مناطقي كه امكان  دسترسي به شبكه سراسري برق يا ديسپاچينگ نباشد استفاده مي گردد يا در بعضي از مواقع در حين انتقال انرژي الكتريكي به خاطر تلفات توان توان از اين نيروگاهها در مسير براي حيران تلفات به عنوان پوستر ( تقويت كننده ) استفاده مي شود . غلت ديگر استفاده از ديزل ژنراتور در كارخانجات و بيمارستان ها مي باشد كه بصورت اضطراريوارد مدار        مي شود .

نيروگاه 12 مگاواتي از 7 عدد ژنراتور A 7 K  1400 و 5 عدد ژنراتور A 7K 750 كه موعاً تواني 12 مگاوات برق جهت تغذيه سايت توليد مي كنند .

نوع ژنراتورها

ژنراتورA 7 K  1400 از نوع موتور 50 KTA مي باشد

اما ژنراتورهاي A 7K 750  از نوع موتور 50 QST  مي باشند .

بازده ي ژنراتورها ( راندمان efcence  )

1- بحث تراز مي باشد :

منظور از تراز يعني ارتفاع از سطح دريا مي باشد دوري پلاك هرژنراتوردردرصد تراز نوشته شده است و واحد آن A / MSL  ( اتمسفر از سطح دريا ) است . هر چه ارتفاع از سطح دريا بيشتر باشد چگالي هوا كمتر است و قسمت موتوري ديزل ژنراتور به خاطر مخلوط شدن سوخت با اكسيژن ، اكسيژن كمتري با سوخت مخلوط شده در نتيجه راندمان پائين مي آيد .

 

 

2- نحوه استفاده زماني از ژانراتور :  

كه به سه صورت است :

A.  دائم كار

B. آماده به كار ( استنبال )

C. كار موقت ( يرايمري )

دائم كار :

دائم كار در مواقعي است كه ژنراتوردر 24 ساعت به صورت دائمي كار كند در اين صورت دستگاه سريع تر مستهلك مي شود و راندمان آن نسبتاً پائين مي آيد .

آماده به كار :

اين نحوه استفاده زماني بيشتر در كارخانجات و بيمارستان ها استفاده مي شود كه به محض قطع شدن برق شبكه اصلي ژنراتور واردمدار مي شود .

كار موقت ( پرايمري )

اين دو روش استفاده زماني در مواقعي كه در طول مدت 24 ساعت مقداري استراحت داشته باشند . كه ژنراتور هاي اين نيروگاه به اين صورت كا مي كنند به طور كلي ديزل ژنراتور  از دوبخش مهم تشكيل شده است

1- بخش الكتريكي

2- بخش مكانيكي

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر