7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 45227
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2153
  • تعداد فروش: 6

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد امارات متحده عربی

دانلود تحقیق درمورد امارات متحده عربی

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد امارات متحده عربی

با دانلود تحقیق در مورد امارات متحده عربی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق امارات متحده عربی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق امارات متحده عربی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد امارات متحده عربی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:22 صفحه

قسمتی از فایل:

گردشگری  

صنعت گردشگری کشور امارات دوران طلایی و رشد قابل توجه خود را تجربه می کند و در این میان دبی همچون نگین درخشان  و طلایی صنعت گردشگری این کشور می درخشد.

صنعت گردشگری در دبی با ارزشی بالغ بر 9/1 میلیارد دلار ، سهم عظیمی در آینده و حال تولید نا خالص داخلی امارات داشته و خواهد داشت . از سوی دیگر سازمان جهانی جهانگردی نیز اخیراًَ دبی را به عنوان بر جسته ترین منطقه در زمینه رشد سریع صنعت گردشگری معرفی کرده است . این سازمان همچنین گزارش کرده است که نسبت به سال 2003 میلادی شمار گردشگران خارجی که در سال 2004 به دبی سفر کردند، 31 درصد افزایش داشته است. همچنین بر اساس طرح مربوط به توسعه صنعت گردشگری دبی که دور نمای سال 2010  برای دبی نام گرفته است، پیش بینی شده که تا سال 2010، حدود 10 میلیون گردشگر بین المللی به این منطقه دیدنی و توریستی سفر کنند و این در حالی است که پیش بینی می شود که در این  مدت حدود 30 میلیون نفر نیز در قالب مسافر به این منطقه سفر کنند.

از جمله عوامل تاثیر گذار بر موفقیت دبی در زمینه جذب هرچه بیشتر گردشگران خارجی، توجه به عناصر ترقی دهنده صنعت گردشگری در این منطقه می باشد. طی دو سال گذشته تحولات  عظیمی در بخش هتلداری و زیر ساختهای مربوط به این بخش از صنعت گردشگری دبی صورت گرفته است .

در همین حال نقش دیگر عوامل نیز،کم اهمیت نبوده است . فاکتورهای گوناگونی که به این رشد سریع در صنعت گردشگری امارات مربوط می شود عبارتند از: برنامه های گسترده و جاه طلبانه مسئولان گردشگری دبی در زمینه  بازار یابی و استفاده از رسانه های چاپی،سمعی و بصری در خصوص تشویق هرچه بیشتر گردشگران بین المللی جهت سفر به این منطقه جذاب و توریستی. این اقدامات از سوی وزارت تجارت و گردشگری امارات صورت گرفته است.

همچنین همکاری نزدیک میان بخش های خصوصی و دولتی امارات نیز سهم بزرگی در خصوص جذب هرچه بیشتر گردشگران، چه داخلی و چه خارجی داشته است.

در سال 2004 میلادی و در جریان برگزاری نمایشگاه گردشگری و مسافرتی فرانسه موسوم به Topresa ، دبی به عنوان چهارمین قطب بزرگ گردشگری جهانی شناخته شد. همچنین بر اساس نظر سنجی صورت گرفته از دو میلیون خواننده مجله معتبر Travellen  Conde Naste دبی به عنوان بی خطر ترین قطب گردشگری جهانی در میان فهرست 20 عنوان مناطق مهم گردشگری جهانی شناخته و معرفی شد.

در این میان می توان به عوامل مهم دیگری همچون گسترش خطوط هواپیمایی دبی در امارات در جهت ترقی صنعت گردشگری این منطقه گردشگری اشاره کرد. گسترش خطوط پروازی محلی، همچنین خطوط هواپیمایی Emira tes , Gulf Air و خطوط جدید هواپیمایی Ettihad , Air Arabia سهم شایانی در این میان داشته است .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر