1,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 45855
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1415

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد دلايل تاخير در توسعه اقتصادي

دانلود تحقیق درمورد دلايل تاخير در توسعه اقتصادي

0 1.4k
دانلود تحقیق درمورد دلايل تاخير در توسعه اقتصادي

با دانلود تحقیق در مورد دلايل تاخير در توسعه اقتصادي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق دلايل تاخير در توسعه اقتصادي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق دلايل تاخير در توسعه اقتصادي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد دلايل تاخير در توسعه اقتصادي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:1 صفحه

قسمتی از فایل:

واقعيت در آن است كه در شرايط كنوني و در نگاهي كلي، پس ماندگي فرهنگي به اندازه اي  حاد است كه همگان به نحوي از انحاء با آن سروكار دارند و فشار آن را بر زندگي روزمرة خود احساس مي كنند. عرصه هاي اين زندگي روزمره، كه واقعيت تلخ اجتماعي را در اين كشورها مي سازد، موضوع اصلي مقالات كتاب حاضر هستند. در حقيقت آنچه توسعة سياسي، اجتماعي و اقتصادي را به اميدي بزرگ در انديشة مردم كشورهاي در حال توسعه بدل كرده است، تحمل ناپذيري و دردي است كه در اين عرصه ها بر آنها تحميل مي شود و گاه زندگي روزمره را به جهنمي واقعي بدل مي كند. علوم اجتماعي و به ويژه جامعه شناسي و انسان شناسي نمي توانند نسبت به اين وضعيت بي تفاوت باشند. حداقل چيزي كه در جامعه اي پر تنش و مشكل زا در عرصه هاي فرهنگ و زندگي روزمره از اين علوم انتظار مي رود، دخالت آنها در برنامه ريزي اجتماعي و يافتن يا شروع به جستجو براي دست يافتن به راه حل هايي كوتاه و دراز مدت براي گره گشايي از اين معضلات اجتماعي است. با اين وجود، به دلايلي كه يكي از عمده ترين آنها بي اعتمادي يا كم اعتمادي حكومت ها به دست اندركاران علوم اجتماعي است، ميزان دخالت اين علوم و تاثير گذاري آنها براي تغيير واقعيت هاي اجتماعي اغلب اندك و ناچيز بوده است. اين امر نيز طبعا سبب آن شده است كه برنامه ريزي‌هاي اجتماعي كماكان بدون در نظر گرفتن زمينه هاي فرهنگي آنها انجام بگيرند و  از كارايي لازم براي حل مشكلات برخوردار نباشند.
رويكرد ما در مقالات كتاب حاضر، تلاش براي تحليل برخي از جنبه هاي  مهم در مشكلات فرهنگي و موانع توسعه در كشورهاي در حال توسعه به طور اعم و در كشور خود به طور اخص، به ويژه در رفتارهاي اجتماعي بوده است تا به اين ترتيب بتوانيم در هر مورد با توجه به زمينه هاي فرهنگي و مشكلات آن، گروهي از راه حل ها را پيشنهاد كنيم. بنابراين از آنچه گفته شد به هيچ رو مراد آن نيست كه خواسته باشيم نمونه اي از دخالت هاي ممكن جامعه شناس و انسان شناس را در زمينة توسعه به نمايش بگذاريم، بلكه هدف تنها روشن كردن پاره اي از حوزه هايي است كه مي توان انديشة علوم اجتماعي را از خلال آنها وارد واقعيت بيروني كردو تلاش نمود كه تاثيري هر چند جزئي بر اين واقعيت باقي گذاشت.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر