6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 45859
  • فرمت فایل دانلودی : .DOC
  • تعداد مشاهده : 2291

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد دولت و انتظارات

دانلود تحقیق درمورد دولت و انتظارات

0 2.3k
دانلود تحقیق درمورد دولت و انتظارات

با دانلود تحقیق در مورد دولت و انتظارات در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق دولت و انتظارات را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق دولت و انتظارات ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد دولت و انتظارات

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:7 صفحه

قسمتی از فایل:

دولت آقاي احمدي‌نژاد در همين گامهاي نخستين خود با مسائل متنوعي مواجه است كه از آن جمله مي‌توان از مقوله‌اي به نام «انتظارات مردمي» ياد كرد. اين مسئله اگرچه مقوله‌اي بديهي و طبيعي به نظر مي‌رسد اما چنانچه به ريشه‌ها و نحوه تعامل صحيح با آن توجه كافي صورت نگيرد، مي‌تواند دردسرهاي بزرگي براي دولت به وجود آورد.
ريشه‌هاي انتظارات مردمي را در چند عامل مي‌توان جستجو كرد.
نخستين عامل را بايد ساخت جوان جمعيت كشور دانست. همان‌طور كه مي‌دانيم نزديك به60 درصد جمعيت كشور ما را قشر جوان تشكيل مي‌دهد و اين به خودي خود يعني انبوهي از تقاضاها و انتظارات مختلف و متنوع از مسائل اقتصادي و معيشتي گرفته تا آموزشي و فرهنگي. حتي اگر از كليه علل و عوامل ديگر نيز صرفنظر كنيم، همين يك عامل كافي است تا دولت را در برابر كوهي از انتظارات قرار دهد. از سوي ديگر جوانان به دليل آن كه در ابتداي راه زندگي قرار داشته و از روحيه‌اي عجول و بلندپرواز برخوردارند شدت فشار بر دولت، دوچندان مي‌گردد.

عامل دوم را بايد انباشت انتظارات مردمي از ابتداي انقلاب تاكنون به شمار آورد. انقلاب اسلامي با طرح شعارهاي آرماني و عدالت‌خواهانه، اميدها و آرزوهاي فراواني را در دل مردم ايران و نيز تمامي ملتهاي مسلمان و مستضعف برانگيخت. البته پس از استقرار نظام جمهوري اسلامي، كارها و فعاليتهاي بسيار در بخشهاي مختلف صورت گرفته و پيشرفتهاي زيادي نيز حاصل آمده است اما مسلماً بيش از اين نيز امكان خدمت‌رساني به جامعه وجود داشته كه به دلايل مختلف از جمله اتخاذ برخي سياستهاي غلط و برنامه‌هاي فاقد جهتگيري عدالت‌طلبانه و نيز حضور برخي افراد نالايق و ناشايست در برخي مسئوليتها و گسترش فساد اقتصادي و سوءاستفاده‌گري و رانت‌خواري، صورت نگرفته است. نتيجه اين كه بسياري از انتظارات بحق جامعه در طول ساليان گذشته امكان تحقق نيافته و بتدريج بر روي هم انباشه شده است.

آنچه باعث برانگيخته شدن مجدد اين انتظارات گرديده است، شعارهاي آقاي احمدي‌نژاد و به عبارت ديگر گفتمان ايشان در دوران رقابتهاي انتخاباتي است. آقاي احمدي‌نژاد كه خود از چهره و سابقه‌اي انقلابي برخوردار است، در آن دوران، هدف خود را از حضور در اين عرصه، گام برداشتن در مسير تحقق اهداف و آرمانهاي انقلاب و مبارزه با كژيها و انحرافات بيان داشت و بدين ترتيب شوق و ذوقي وافر را در دل مردم و بويژه طبقات پايين دست و قشر عظيم جوانان به وجود آورد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر