7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 45972
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1654
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد قوچان

دانلود تحقیق درمورد قوچان

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد قوچان

با دانلود تحقیق در مورد قوچان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق قوچان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق قوچان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد قوچان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:18 صفحه

قسمتی از فایل:

§       مقدمه:

با توجه به انتخاب یک شهر جهت بررسی شبکه آبرسانی برای درس سیستم های انتقال آب، من شهرستان قوچان را که آشنایی بیشتری با آن دارم و محل سکونتم است را انتخاب کردم.البته شایان ذکر است که از زحمات بی شائبه مسئولین خصوصا شهردار شهرستان که به دلائل امنیتی !!! از ارائه نقشه ها خودداری کردند،تقدیر و تشکر شود.

حال ابتدا به معرفی شهرستان قوچان و کلیاتی در مورد آن می پردازیم:   

§       قوچان

نام يکي از شهرستان هاي يازده گانه استان نهم . اين شهر محدود است از طرف شمال به مرز ايران و شوروي ، از طرف خاور به شهرستان درگز و از باختر به شهرستان مشهد. آب و هواي شهرستان قوچان بواسطه وجود ارتفاعات هزار مسجد و کوه آلاداغ و شاه جهان در تابستان معتدل و در زمستان خيلي سرد است و بواسطه ريزش برفهاي زياد اغلب راه هاي قراء و قصبات اين شهر بسته ميشود. روي هم رفته ميتوان گفت شش ماه زمستان است و درنتيجه بارندگي هاي متوالي (برف و باران ) چشمه سارهاي متعدد و رودخانه هاي محلي فراواني دارد که مورد استفاده اهالي است . قسمتهاي کوهستاني عموماً چشمه سار و فقط در مناطق جلگه قنات حفر مينمايند. مناطق مختلفه قوچان عموماً کوهستاني است . فقط جلگه باريکي در اطراف رودخانه اترک تا انتهاي بخش شيروان وجود دارد. قسمت عمده قراي بخش حومه و بخش شيروان در اين جلگه واقعند. ارتفاعات شمال کوه هزارمسجد دنباله همان رشته ارتفاعات اصلي البرز است که در منطقه قوچان از خاور گيفان تا گردنه اللّه اکبر کشيده شده و در گردنه به کوه اللّه اکبر معروف است و بطرف خاور امتداد پيدا مي کند و يک رشته ديگري در جنوب گپي کپکان تا شمال تبادکان امتداد دارد. اين کوه در نقاط مختلفه به اسامي مخصوص ، مانند: کورداغ ، قره تپه ، داش بلاغ ، بيوک داغ و غيره ناميده ميشود. ارتفاعات جنوبي دنباله همان کوه آلاداغ که بطرف باختر کشيده شده ، دنباله آن به کوه بنياکوه اتصال پيدا مي کند. اين کوه ها داراي دره ها و گدارهاي متعدد است که راه هاي آن صعب العبور ميباشد. رودخانه اترک که از خاور قوچان بطرف باختر جريان دارد قسمت عمده آباديهاي بخش حومه و بخش شيروان را مشروب ميسازد و از باختر دهستان زيارت داخل منطقه بجنورد ميشود و رودخانه هاي محلي ديگري وجود دارد که اسامي آنها قابل ذکر نيست . محصول عمده آن غلات ديمي و آبي ، بنشن ، ارزن و انواع ميوه جات مخصوصاً انگور و کشمش بحد وفور است و چون طوايف چادرنشين در مناطق اين شهرستان زياد هستند، محصول دامي يعني روغن ، پشم و پنير آن قابل توجه است . پنير کرد قوچاني در استان نهم معروف است . ساکنين شهرستان از طوايف مختلفه زعفرانلو، پيچرانلو و ميلانلو هستند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر