4,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 46341
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1555

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد گل ميناي چمني

دانلود تحقیق درمورد گل ميناي چمني

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد گل ميناي چمني

با دانلود تحقیق در مورد گل ميناي چمني در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق گل ميناي چمني را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق گل ميناي چمني ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد گل ميناي چمني

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:4 صفحه

قسمتی از فایل:

گل و گياه

 

 


    نام علمي:
Bellis perennis
    خانواده:
COMPOSITAE
    گياهي است دائمي و كندرشد كه اغلب به صورت دوساله پرورش داده مي شود. گلها در رنگهاي سفيد و صورتي كمرنگ تا تيره در فصل بهار ظاهر مي شوند. حداكثر بلندي و گستردگي آن به
۲۰-۱۵ سانتيمتر مي رسد.
    نيازها: مكان آفتابي يا نيم سايه، خاك سبك با زهكش بسيار خوب، گلهاي پژمرده را مرتبا مي چينند. حداقل دماي قابل تحمل آن
۱۵- درجه سانتيگراد است.
    ازدياد: از طريق كاشت بذر در اوايل تابستان در
۶ ميليمتري عمق خاك امكان پذير است. نشاء ها را در آخر تابستان مي توان به باغچه منتقل نموده و به فاصله ۱۵ سانتيمتر از يكديگر كاشت.

گياهي است كوچك و علفي داراي برگهاي قاشقي ساقة عريان

و فاقد برگ است انواع تانن اسيدoxalic – اينولين كه نوعي پلي ساكاريد و لعاب مواد زريني 1- درمان بيماريهاي تنفسي : دم كرده برگ گل مينا از دم  -

كرده آن به عنوان كاهنده خون مردگي در زير پوست – آبسه ها و بيماريهاي پوستي استفاده مي شود.

 

ميناي چمني

ميناي چمني يا بيليس يکي از پر مصرف‌ترين گياهان فضاي سبزي است که مقاومت خيلي خوبي نسبت به سرما دارد. در بين گياهان زينتي گل‌هاي خيلي كمي نسبت به سرما و برف مقاومت دارند.

براي كشت نشايي گياه بذرهاي نسبتاً کشيده و باريک آن، را در يک بستر مناسب در جعبه‌ي كاشت مي‌کاريم. بعد از آنکه گياه 4 برگي شد آن را به يک خاک مساعد و از قبل آماده منتقل مي‌کنيم. البته بهتر است زمان کاشت بذرها در نيمه اول خرداد ماه انجام گيرد كه تا اوايل مهر ماه رشد اوليه رويشي را كرده و در تمام ماه‌هاي پاييز و زمستان به رشد گل دهي خودش ادامه ‌دهد. اين گياه در سرماي زمستان گل مي‌دهد و منظره بسيار زيبايي را بوجود مي‌آورد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر