7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 46809
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1540

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد زنان مدير چرا كم هستند

دانلود تحقیق درمورد زنان مدير چرا كم هستند

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد زنان مدير چرا كم هستند

با دانلود تحقیق در مورد زنان مدير چرا كم هستند در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق زنان مدير چرا كم هستند را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق زنان مدير چرا كم هستند ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد زنان مدير چرا كم هستند

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:26 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

سپاس و ستايش خداي يكتايي را سزد كه جهان ، جملگي به اراده او هست گرديد و به هنر بي نظير او به زينت هاي بسيار آراسته گشت . نقاش زبر دست ، طبيعت را بر دو زمره زن و مرد بيافريد تا در كار زار زندگي يار و غمخوار همدگر باشند و در پيمودن راه كمال مكمل يكديگر . خانه خاموش قلب اين دو را به اتش مهر و محبت ميان هم روشن و نوراني ساخت و انس و الفت اين دو مايه بقاء نسل و تداوم حيات گرديد .

زن و مرد هر از يك گوهر افريده شدند و در نظام هستي هر دو يك مسير را مي پويند و يك مقصد را مي جويند . ليك براي انكه راه پر فراز و نشيب را كاروانيان اسان تر طي كنند و امور سفر به نحوي موثرتر انجام پذيرد ، هر كدام به گونه اي بار مسئووليت را به دوش كشيده و هر كدام وظايفي معين را عهده دار گشته اند . دستهاي مهربان افرينش نيز تن و روان اين دو را به گونه اي تراشيده كه در اين مسير مقدر براي انجام وظايف خود به نيكي مهيا باشند و همپا و همدل يكديگر به سوي شاهد مقصود پيش بروند .

بر اين اساس زن و مرد در عين حال كه از آفرينشي يكسان برخوردارند و فضيلت و شرافت آنها در نظام هستي و نزد خداوند برابر است ، هر كدام مختصات روحي و جسمي ويژه اي نيز براي خود يافته اند كه انها را براي ايفاء نقش خود در طبيعت تواناتر مي سازد .

تفاوت ميان زن و مرد در اجتماع نيز از همين ويژگي هاي روحي و جسمي ايشان نشأت مي گيرد . زن و مرد در اجتماعي نقش هاي گوناگوني را مي توانند بر عهده گيرند ، ليك حضور آنها در پست هاي مختلف به توانايي و قابليت هاي ذاتي اين دو وابسته است . توانايي هاي جسمي ، ذهني و عاطفي هر كدام موجب مي شود كه در برخي جايگاه هاي اجتماعي و برخي مشاغل حضور بيشتر و موفق تري داشته باشند و در برخي ديگر حضوري كم رنگ تر و كم جلوه تر . از جمله حساس ترين و مهم ترين جايگاه هاي اجتماعي كه نابرابري حضور زن و مرد در ان به گونه اي چشمگير خود نماي مي كند پست هاي مديريتي است .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر