9,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 46906
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1537

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد Bit چيست؟

دانلود تحقیق درمورد Bit چيست؟

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد Bit چيست؟

با دانلود تحقیق در مورد Bit چيست؟ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق Bit چيست؟ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق Bit چيست؟ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد Bit چيست؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:42 صفحه

قسمتی از فایل:

كلمه bit (بيت) مخفف عبارت binary digit است. اعداد دودويي يا باينري يعني همان روشي است كه يك كامپيوتر داده‌ها را با آن ذخيره كرده يا در قالب آن انتقال مي‌دهد. يك بيت مي‌تواند مقداري بين صفر يا يك را به خود بگيرد. اگر تعدادي از بيت‌ها را پشت سر هم رديف كنيم، به يك كُد باينري مي‌رسيم مثل 1001011000101 كه مي‌تواند بيانگر يك دستورالعمل رياضي (مثل جمع و تفريق)، يك محل‌خاص از حافظه (جهت آدرس‌دهي)، و يا يك داده مشخص مثلاً عدد 456/12 باشد. يك پردازنده 32 بيتي، مثل پنتيوم قادراست با استفاده از اين رشته صفر و يك، تا عدد 32‌2 را كدگذاري كند يا در اصطلاح، آن را به مبناي باينري (دودويي) ببرد.
 سخت افزار

 

سخت افزار شامل تمام قسمتهای فیزیکی کامپیوتر می شود که از اطلاعات درون آن و همین طور عملیاتی که بر روی این اطلاعات انجام می دهد و از نرم افزاری که دستوراتی برای انجام وظایف سخت افزار ارائه می دهد مجزا است. سخت افزار و نرم افزار مرز نامشخصی دارد.

فرم ویر، نرم افزاری است که به صورت توکار در سخت افزار ساخته شده است. اما این نوع فرم ویر معمولا در قلمرو کاری برنامه نویسان و مهندسین کامپیوتر است و یک مسئله نگران کننده برای کاربران کامپیوتر نیست.

 

 


یک کامپیوتر شخصی(PC) از قطعات زیر تشکیل شده است:

Case :
که در آن قطعات زیر موجومد میباشد:

·        برد اصلی:وسیله ای است که واحد پردازش مرکزی (CPU)و حافظه اصلی , حافظه جانبی و... را متصل به یکدیگر قرار می دهد.

 

·        منبع تغذیه:جعبه ای که در آن ولتاژ برق ورودی به کامپیوتر کنترل شده و به مقدار های مشخص تبدیل می کند.

 

·        کنترل کننده های حافظه جانبی:مثلIDE ,SCSI یا نوع های دیگر که دیسک سخت ولوح فشرده و انواع دیگر خواننده های رسانه را کنترل میکند.این کنترل کننده ها به صورت مستقیم بر روی برد اصلی سوار شده اند(on board).

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر