8,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 47321
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1668
  • تعداد فروش: 1

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد بررسی برند های معروف دنیا

دانلود تحقیق درمورد بررسی برند های معروف دنیا

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد بررسی برند های معروف دنیا

با دانلود تحقیق در مورد بررسی برند های معروف دنیا در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بررسی برند های معروف دنیا را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بررسی برند های معروف دنیا ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بررسی برند های معروف دنیا

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:29 صفحه

قسمتی از فایل:

نکاتی در مورد بازار یابی

 

 

در بازار هدف چهار بحث مهم مطرح می شود که عبارتند از :

1. محصول                                   Product

2.قیمت                                           Price      

3.  مکان                                           Place

4. ارتقا                                    Promotion                        

محصول:

لازم به ذکر است که بدانیم محصول بخش اصلی مارکتینگ و بازاریابی می باشد که باید مطابق با میل و خواسته مشتری باشد. در واقع محصول باید مشتری پسند باشد، از آنجا که هر محصولی ویژگیهای متعدد و مختلفی دارد بهتر است در انتخاب محصول طوری اندیشید که نیازی به معرفی نباشد و محصول خودش خود را معرفی کند.که این مطلب به بحث شکل و ظاهر محصول باز می گردد. موضوع بسته بندی اولین موضوعی است که با آمدن نام محصول فکر ما را متوجه آن می نماید. بنابراین شکل و پوششی که برای محصول به کار می رود نقش بسیار موثری را در مراحل اولیه بازاریابی دارد و چه بسا که حتی خود این بسته بندی به فروش هر چه بیشتر کمک نماید.

قیمت:

از جمله موارد بسیار مهم در امر بازاریابی مشخص نمودن قیمت نهایی و یا به عبارتی قیمت مصرف کننده با توجه به شرایط محیطی و اقتصادی و اجتماعی و حتی سیاسی بسیار مورد توجه می باشد. اینکه به چه صورت هزینه ها و درآمدها را با توجه به موارد فوق محاسبه نمایند تا مصرف کننده با رضایت کامل خرید خود را انجام دهد و محصول ما را در لیست سبد مصرفی خود قرار دهد.در هر صورت قیمت باید واقعی وحقیقی و با در نظر گرفتن درآمد مصرف کننده باشد.

 

مکان:

شناسایی کانالهای توزیع و ارسال بهینه و سریعتر محصول به دست مصرف کننده ما را بر آن می دارد تا به شناسایی  خرده فروشان ، عمده فروشان و نمایندگان فروش بپردازیم. به طوری که در هر زمان و در هر مکان قابل دسترس مشتری باشد،قابل توجه اینکه سرعت تحویل کالا و یا سالم ماندن کالا تا زمانی که به دست مصرف کننده برسد بسیار مهم می باشد.

 

 

ارتقا:

شاید منظور از ارتقا ، پیشرفت وسیع شناساندن محصول به جامعه و مصرف کنندگان باشد، اما واضح و مبرهن است که ارتقاء اصلی می بایست در مورد خود محصول باشد به نحوی که با به کار گیری مدیران فروش، تبلیغات موثر و مفید، بازاریابان و ویزیتورها محصول طوری در بین مصرف کنندگان معرفی شود که مصرف کننده نیازی به مقایسه محصول و کالای ما با دیگر محصولات رقیب نداشته باشد و خود محصول زبان به تبلیغ در مورد خود باز کند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر