8,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 47542
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1616

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تراشه سازان

دانلود تحقیق درمورد تراشه سازان

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد تراشه سازان

با دانلود تحقیق در مورد تراشه سازان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تراشه سازان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تراشه سازان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تراشه سازان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:34 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه



 


امروزه اسمبل کردن یک کامپیوتر و شناخت قطعات یک کامپیوتر از نیازهای ضروری هر کاربر کامپیوتر می باشد.هر کامپیوتر از قطعات زیادی تشکیل شده است و عدم آشنایی با این قطعات و همچنین عدم آشنایی با قطعات مختلف می تواند منجر به مشکلات زیادی برای کاربر شود.بازار قطعه در ایران به صورتی می باشد که نمی توان حساب خاصی روی فروشندگان کرد و اکثر فروشندگان قطعه فقط منتظر به فروش رسیدن قطعات خود می باشند و اینجاست که اطلاعات کافی در مورد قطعات و همچنین اسمبل کردن سیستم می تواند نقش بسیار مهمی را در کارآیی یک کامپیوتر شخصی را ایفا کند. بنابراين ما با استفاده از افراد كارآمد و متخصص و همچنين متعهد سعي در راه اندازي شركتي خوب و مردم دار كرديم كه به لطف خداوند در اين راه به موفقيت چشمگيري دست يافتيم .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 - عنوان طرح:  شركت كامپيوتري تراشه سازان فارس

2 - محل اجراي طرح :  

استان: فارس

شهرستان: شيراز

بخش: مركزي

روستا: -

 

3 - مشخصات متقاضيان

الف : حقيقي

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر