10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 47831
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2138

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد اندازه گيري ترافيک

دانلود تحقیق درمورد اندازه گيري ترافيک

0 2.1k
دانلود تحقیق درمورد اندازه گيري ترافيک

با دانلود تحقیق در مورد اندازه گيري ترافيک در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق اندازه گيري ترافيک را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق اندازه گيري ترافيک ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد اندازه گيري ترافيک

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:51 صفحه

قسمتی از فایل:

فصل1

 اندازه گيري ترافيک

در اين بخش، خلاصه اي از روشهاي مونيتوريگ بکار گرفته شده در جمع آوري داده براي آناليز هاي قسمت هاي بعدي ارائه ميکنيم و محيط شبکه اي در مرکز تحقيقات و مهندسي موريس (MRE) در Bellcore را که اطلاعات بدست آمده از آنجا جمع آوري شده است، را مختصراً شرح ميدهيم.

1-1 اندازه گيري ترافيک

طيف وسيعي از تجهيزات تجاري و دست ساز براي مونيتورينگ يا جمع آوري داده از LAN ها موجود است. در يک سوي اين طيف، تجهيزاتي قرار دارند که بسته ها را به محض ديده شدن توسط نمايشگر، پردازش ميکنند و عموماً دسته کم شکلهايي از کاهش داده را روي بسته هاي ديده شده اعمال ميکنند. ما اين نوع آناليز را آناليز را آناليز " روي هوا" [1] ميناميم. در اين حالت معمولاً اطلاعات از پيش دانسته زيادي – در مورد اينکه چه چيز از شبکه براي ما مهم است – نياز است. در طرف ديگر طيف، تجهيزاتي قرار دارند که ابداً هيچ پردازشي روي ترافيک انجام نمي دهند؛ بلکه تنها همه يا بخشي از هر بسته را در هنگام ديده شدن، ذخيره ميکنند. از آنجا که در اين روش کاهش داده و تحليل آن پس از جمع آوري داده انجام ميشود، اين روش را تحليل "بازنگرانه"[2] ميناميم. اکثر تجهيزات تجاري موجود براي مونيتورينگ LAN،  گرايش بيشتري به روش "روي هوا" دارند تا روش بازنگرانه. با اين وجود يک تحليلگر LAN معمولي تاحدي قابليت تحليل زمان-حقيقي از شبکه و ذخيره و بازنگري ترافيک را دارد. همچنين، معمولاً ميتوان نوع بسته هايي را که بايد ذخيره شوند، مشخص کرد. تعداد بسته هايي که اين نوع تحليلگر ها ميتوانند ذخيره کننددر تعداد ونرخ بسته هاي ذخيره شده در مدت زمان طولاني محدود است. با حرکت به سمت حالت بازنگرانه، برخي جنبه هاي ترافيک ميتواند دقيقتر ذخيره شود. خصوصاً زمان رسيدن هر بسته. همچنين، تعداد بسته هاي ذخيره شده در يک اجرا به طرز قابل توجهي بيشتر ميشود.

سيستم مونيتورينگ به کار رفته در جمع آوري داده هايي که ما از آنها در اين پايان نامه استفاده کرده ايم، دست ساز بوده است و تمام بسته هاي ديده شده در شبکه تحت مطالعه را با زمان دقيق ذخيره ميکند. همچمنين اين کار را زمان بسيار طولاني بدون وقفه انجام ميدهد. با توجه به اينکه هيچ اطلاعات از پيش دانسته اي در مورد بسته هايي که بايد ذخيره شوند، به تحليلگر داده نشده است؛ مگر اينکه چه مقدار از بسته بايد ذخيره شود، نمايشگر ما بسيار نزديکتر به سمت بازنگرانه طيف است. اين دستگاه توسط يکي از نويسندگان  (Wilson) ساخته شده است.


[1] On the fly

[2] Retrospective

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر