9,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 47880
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1576

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد آموزش اتوكد

دانلود تحقیق درمورد آموزش اتوكد

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد آموزش اتوكد

با دانلود تحقیق در مورد آموزش اتوكد در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق آموزش اتوكد را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق آموزش اتوكد ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد آموزش اتوكد

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:57 صفحه

قسمتی از فایل:

انواع مختصات

مختصات متعامد:

اين نوع دستگاه مختصات مثل دستگاه مختصاتي است كه در رياضيات پايه با آن آشنا شديم. اين مختصات در اتوكد به اين صورت است كه نقطه‌ي صفر در گوشه‌ي سمت چپ مانيتور قرار دارد و به سمت راست و سمت بالا مثبت و عدد اول در اتوكد محور مختصات x را نمايش مي‌دهد و عدد دوم محل محور مختصات y را نمايش مي‌دهد.

مختصات نسبي متعامد:

گاهي لازم است مختصات يك نقطه را نسبت به مختصات ماقبل يا هر نقطه‌ي ديگري پيدا كنيم. در اين صورت به صورت مجازي دستگاه كاريستين روي نقطه‌ي موردنظر قرار گرفته و نسبت به آن دستگاه مجازي مختصات سنجيده مي‌شود. در اين حالت نسبت به سمت راست و نسبت به بالاي نقطه موردنظر مختصات مثبت و نسبت به چپ و پايين نقطه‌ي موردنظر منفي مي‌باشد.

مختصات قطبي (پلار):

مي‌توان غير از نمايش يك نقطه روي صفحه با مختصات متعامد آزاد به صورت يك فاصله از مركز مختصات موردنظر و زاويه آن نسبت به افق نيز نمايش داد. در اين حالت فاصله از مركز مختصات موردنظر عدد اول مي‌باشد. روي شكل m كه هميشه مقدارد آن مثبت مي‌باشد، جهت چرخش زاويه نسبت به افق در جهت پادساعتگرد (مخالفت ساعت) مثبت (جهت دايره‌ي مثلثاتي)  و جهت گردش در جهت ساعت را با منفي نمايش مي‌دهيم.

مختصات نسبي قطبي:

مانند مختصات نسبي متعامد مي‌توان با انتقال مجازي دستگاه مختصات قطبي به نقطه‌ي موردنظر باز هم مختصات قطبي را بدست آورد. جهت حركت محورهاي مختصات نيز مانند قبل مي‌باشد.




 

 

 


دستورات اتوكد

Line (L):   دستور يك خط را از نقطه‌اي كه كاربر مشخص مي‌كند، ترسيم مي‌كنيم و تا زماني كه دستور ادامه داشته باشد، مرتباً خط ترسيم مي‌شود از نقطه آخري به نقطه‌ي بعدي كشيده مي‌‌شود. به دو صورت اين فرمان قابل اجرا مي‌باشد. با انتخاب آيكون موردنظر از نوار كناري cad كليك مي‌شود.  يا اينكه دستور line يا محفظه آن L در خط command تايپ مي‌شود.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر