8,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 49364
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2168

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد حسابداري آموزش و پرورش

دانلود تحقیق درمورد حسابداري آموزش و پرورش

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد حسابداري آموزش و پرورش

با دانلود تحقیق در مورد حسابداري آموزش و پرورش در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق حسابداري آموزش و پرورش را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق حسابداري آموزش و پرورش ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد حسابداري آموزش و پرورش

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:33 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه :

 حسابداري يك سيستم اطلاعاتي جهت پردازش رويدادهاي مالي و بعنوان مبنائي براي تصميم گيري و بيان وضعيت مالي يك شخصيت تجاري مي باشد اين سيستم اطلاعاتي هنگامي مي تواند شرايط لازم را براي اعمال مديريت كارا و مؤثر ايجاد نمايد كه افراد كارشناس با اطلاعات تئوريك و تجربه لازم متصدي پردازش اطلاعات مالي باشند و اولين شرط اساسي براي خبره شدن در حرفه حسابداري ، داشتن اطلاعات تئوريك قوي از اصول و استاندارد هاي پذيرفته شده حسابداري مي باشد . هر چه اطلاعات تئوريك يك فرد بالاتر باشد و بهتر بتواند اين اطلاعات را از علم به عمل تبديل كند در بين ساير كارشناسان كار او لايق تر شناخته مي شود پس فراگيري دانستن حسابداري مقدمه اي براي حرفه اي شدن در اين رشته خواهد بود و هر چه از اصول و استاندارد هاي پذيرفته شده حسابداري آگاهي بيشتري وجود داشته باشد علاوه بر اينكه نتايج كار انجام شده قابل اتكاء ترخواهد بود باعث مي گردد تا حسابدار در كار خود موفق تر بوده و جذابيت كار را بيشتر احساس نمايد.  از زحمات  و تلاش  بي شائبه مدير گروه  حسابداري ؛ جناب آقاي هاشم نژاد  در امر تدريس  و ارشاد  و ساير اساتيد  كه من  در امر تحصيل ياري نمودند كمال تشكر  و قدرداني را دارم .

 

 

 

 

 

 

 

آشنايي كلّي به محيط كارآموزي( وزارت آموزش و پرورش):

اهداف، وظايف و نوع خدمات آموزش و پرورش:

فيليپ كومبز در كتاب بحران جهاني تعليم و تربيت يادآور مي شود اگر قرار است تحوّلي در عرصة تعليم و تربيت به وقوع پيوند اين تحوّلي در عرصة تعليم و تربيت به وقوع پيوندد اين تحوّل و دگرگوني بايد از مديريت آموزش و پرورش آغاز شود اهداف هر سازمان با ديگر سازمانها نامتفاوت است.

اهداف هر سازمان بستگي به ارتباط مستقيم با نظر و خواستة بنيانگذاران و نوع خدمتي كه مي خواهد به ارباب رجوع بدهد دارد به همين دليل سازمانهاي آموزشي تابع شرايط سياسي و اجتماعي و فرهنگي و مذهبي خاص جامعه اي است كه آن سازمانها براي  خدمت به افراد جامعه تأسيس شده اند.

با توجه به اينكه جامعة آموزش و پرورش مولّد، پويا و تلاشگر است و شرايط تاريخي، فرهنگي و اجتماعي و اقتصادي، علمي تكنولوژي هر جامعه را آموزش و پرورش  بنيان مي نهد.

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر