7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 49938
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1580
  • تعداد فروش: 1

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد سقف كاذب

دانلود تحقیق درمورد سقف كاذب

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد سقف كاذب

با دانلود تحقیق در مورد سقف كاذب در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق سقف كاذب را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق سقف كاذب ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد سقف كاذب

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:23 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

سقف به قسمتي از ساختمان گفته مي شود كه براي پوشش و تقسيم طبقات از هم ساخته مي شود . و در صورتي كه حد فاصل بين ساختمان و هوا باشد آنرا بام نامند .

1-    سقفهاي مسطح

2-    سقفهاي شيبدار

3-    سقفهاي كاذب

كه موضوع بحث ما فقط سقفهاي كاذب است كه هر كدام از اين سقفها بر اساس نوع مصالح بكار رفته و انواع مختلفي كه دارند مورد بررسي قرار مي گيرند .

 

 

 

 

 

سقف كاذب

سقف كاذب سقفي است كه در زير سقف اصلي ساختمان ساخته مي شود و به سقف اصلي آويزان است . سقف كاذب را بعلل مختلف مي سازند مثلا در ساختمان هايي بتني كه ضخامت شاه تيرها و دالهاي روي آن متفاوت است و اين اختلاف ارتفاع از پائين بد منظره مي باشد بوسيله ساختن سقف كاذب اين نازيبائي را مي پوشانند و يا در محل ساختن خرپاكه بواسطه وجود دهانه هاي بزرگ ساخته مي شود ضخامت خرپا را در فاصله سقف كاذب تا سقف اصلي گم مي كنند . گاهي اوقات نيز براي سالنهاي سخنراني و يا سينما و يا تئاتر كه احتياج به نور و صداي مخصوص دارند اقدام به ايجاد سقف كاذبي كه نور و يا پخش صداي مورد لزوم را تامين نمايد مي كنند .

معمولاً از فاصله بين سقف كاذب و سقف اصلي كه ممكن است تا حدود 80 سانتيمتر هم باشد لوله هاي آب گرم و آب سرد يا شوفاژ و همچنين كانالهاي حرارتي يا لوله هاي فاضلاب را عبور مي دهند .

قسمتهاي مختلف سقف كاذب :

1.    ميلگردهاي عمودي

2.    ميلگردهاي افقي چپ و راست

3.    نبشي كنار ديوار

4.    چوبهاي چهار تراش چپ و راست

5.    ورقه اكوستيك

6.    رابيتس

7.    گچ كاري

 

توضيح اينكه : رديف 1 و 2 براي كليه سقفهاي كاذب عموميت دارد و رديف 3 و 4 و 5 فقط براي سقفهاي كاذب اكوستيك اجرا مي گردد و دو رديف 6 و 7 فقط براي سقفهائي كه لايه آخر آن گچ كاري مي باشد اجرا مي شود .

1.    ميلگردهاي عمودي

همانطوريكه قبلا نيز اشاره شد سقف كاذب به سقف اصلي ساختمان آويزان است . براي اينكار ميلگردهائي در حين كار با طول معين (ضخامت سقف كاذب) در سقف نصب مي نمايند . چنانچه سقف بتني و يا تيرچه بلوك باشد قبل از بتن ريزي اين ميلگردها را بين آرماتورهاي سقف قرا مي دهند . در اين نوع سقفها فاصله ميلگردها از همديگر در حدود 40 الي 50 سانتيمتر است چنانچه سقف تيرآهن و طاق ضربي باشد . ميلگردها را به تيرآهن جوش مي دهند با توجه به اينكه فاصله تيرآهنها از همديگر در حدود يك متر است در اين صورت فاصله ميلگردها عمودي از همديگر از يك طرف يك متر و از طرف ديگر در حدود 40 سانتيمتر بايد باشد . سرانتهائي ميلگردها را بصورت چنگك خم مي نمايند . مطابق شكل تا ميلگردهاي افقي به راحتي داخل آن قرار گيرد براي ميلگردهاي عمودي مي توان از ميلگرد 10 يا 12 استفاده نمود .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر