8,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 51517
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1498
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد مناقصه

دانلود تحقیق درمورد مناقصه

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد مناقصه

با دانلود تحقیق در مورد مناقصه در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مناقصه را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مناقصه ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مناقصه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:30 صفحه

قسمتی از فایل:

فصل دوم: مناقصه

بخش اول روش انجام مناقصه

ماده 9- در مورد معاملات جزئي، مامور خريد(كارپرداز) بايد بفروشندگان كالا يا خدمات مراجعه و معامله را با رعايت صرفه شركت به تشخيص و مسئوليت خود انجام و مراتب را با قيد نام و نام خانوادگي، سمت، تاريخ و ذكر اينكه معغمله به كمترين بهاي ممكن انجام شده است امضاؤ نمايد.

تبصره- چنانچه در معاملات كمتر از پانزبده هزار ريال اخذ فاكتور ممكن نباشد انجام معامله با گواهي و تائيد مامور خريد بلامانع است.

ماده 10- در مورد معاملات توسط مامور خريد بايد از فروشندگان كالا يا خدمات مورد نياز كه عده آنها كمتر از سه نفر نباشد(مگر در موارديكه عده نها در محل كمتر باشد.) مراجعه و پس از تحقيق از بهاي آن با رعايت صرفه شركت ضمن تهيه گزارش جامع و ذكر اينكه معامله به كمترين بهاي ممكن انجام مي گيرد پس از طي مراحل مشروحه زير معاملات را انجام خواهد داد.

الف- تائبد انطباق مشخصات و مرغوبيت كالاهاي منتخب، توسط حداقل يكنفر كارشناس بصير، مطلع و متعهد(در مورد كالاهائي ك مشخصات فني، مرغوبيت و استاندارد بودن آن مورد توجه باشد) كه به پيشنهاد واحد متقاضي و تائيد مدير عامل و يا مقام مجاز از طرف وي تعيين شده باشد.

ب- تائيد مسئول واحد تداركاتي مربوط و همچنين مدير عامل يا مقام مجاز از طرف وي

تبصره 1- در موارديكه فروشنده كالا يا خدمات در محل كمتر از سه نفر باشد، مامور خريد بايد مراتب را در متن گزارش تصريح و گواهي نمايد.

تبصره2- درموارديكه بر اساس گزارش مامور خريد فروشندگان ضرب الاجلي براي انجام معامله اعلام مي نمايد بايد طوري اقدام گردد ك معامله قبل از انقضاي مدت و خسارتي متوجه شركت نگردد.

تبصره 3-چنانچه در شرايط اضطراري مسئوليت واحد تداركاتي بر عهده تنها مامور خريد واحد باشد، امضاي نامبرده بمنزله امضاي مسئول واحد تداركاتي نيز خواهد بود.

تبصره 4- مقام مجاز موضوع اين ماده نبايد مامور خريد و يا مسئول واحد تداركاتي مربوط باشد

تبصره 5- در مورد خريد مواد غذايي مصرفي رستوران با توجه به روزمره بودن مصرف و بمنظور تسهيل در امور، بدون تنظيم برگه استعلام بهاء با تائيد معاون اداري و مالي اقدام خواهد شد.

ماده 11- معاملات عمده بايد از طريق آگهي مناقصه عمومي با محدود و بر طبق مقررات اين آئين نامه انجام پذيرد.

تبصره- در موارديكه خريدهاي خارجي توسط ارگانهاي دولتي كنترل ميشوند ضوابط دستگاه ها ي كنترل كننده داراي اعتبار است.

بخش دوم- آگهي مناقصه عمومي

ماده 12- آگهي مناقصه از يك تا سه نوبت در يكي از روزنامه هاي كثير الانتشار محل منتشر مي گردد و در صورتيكه در آن محل روزنامه منتشر نشود در روزنامه شهرستان يا استان مربوط يا تهران منتشر خواهد شد.

تبصره 1- در صورت ضرورت مي توان در محل هائيكه لازم باشد از طريق الصاق آگهي در معابر و اماكن عمومي اقدام و يا براي اشخاص ذيربط ارسال نمود.

تبصره 2- در صورت ضرورت مي توان از ساير وسايل وطق انتشاراتي از قبيل راديو و تلويزيون استفاده نمود.

تبصره 3- در صورتيكه موضوع معامله به تشخيص هيئت مديره ايجاب كنند كه علاوه بر انتشار آگهي در     داخلي كشود، موضوع به اطلاع فروشندگان كالا يا خدمات در- خارج از كشور هم برسد:

الف- يك نسخه از آگهي از طريق وزارت امور خارجه به هر يك از سفارتخانه هاي ممالك مربوط در تهران ويك نسخه هم به سفارتخانه هاي جمهوري ايران درممالك مربوط فرستاده شود.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر