10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 54888
  • فرمت فایل دانلودی : .zip
  • تعداد مشاهده : 2627
  • تعداد فروش: 90

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود طرح جابر درمورد حیوانات اهلی و وحشی

دانلود طرح جابر درمورد حیوانات اهلی و وحشی

0 2.6k
دانلود طرح جابر درمورد حیوانات اهلی و وحشی

کاربر عزیز در اینجا بهترین طرح جابرین حیان با موضوع حیوانات اهلی و وحشی را برای شما قرار دادیم. این طرح جابر بهترین و با کیفیت ترین طرح جابر حیوانات اهلی و وحشی است. شما میتوانید با اطمینان این طرح جابر حیوانات اهلی و وحشی را با توضیحات کامل و عکس های متنوع و باکیفیت از سایت ما دانلود کنید. لازم به ذکر است که این فایل طرح جابر با موضوع حیوانات اهلی و وحشی در فرمت zip و با قیمت بسیار مناسب در دسترس است که این فایل zip شامل چند فایل word و همچنین عکسهای مرتبط با طرح  است.

 

نام فایل: طرح جابرحیوانات اهلی و وحشی

فرمت فایل: zip با کیفیت عالی

قسمتی از فایل:

 

حیوانات اهلی:بعضی از حیوانات که می توانند در محیط زندگی انسانها زندگی کنند خطری ندارند حتی انسانها می توانند به آنها آب و غذا دهند و با آنها ارتباط برقرار کنند حیوانات اهلی یا دست آموز، غیر وحشی نامیده می شوند بعضی حیوانات کوچک و بعضی دیگربزرگترند. گوسفند، بز ،اسب ،الاغ، گاوو سگ در روستاها و در نزدیک بعضی از شهرها با انسانها زندگی می کنند بعضی از آنها فایده های فراوانی برای ما دارند مانند گاو و گوسفند بعضی از این حیوانات ممکن است به  قفس یا محل خاصی برای زندگی نیاز داشته باشندمانند ماهیها که در آکواریم خانه ها نیز می توانند نگهداری شوند .به کودکان بگویید که ما نمی توانیم در آپارتمان و محیط های خانگی از حیوانات نگهداری کنیم زیرا آنها به مراقبت خاص نیاز دارند و ممکن است سبب آلودگی محیط زندگی ما بشوند البته نگهداری طوطی و بلبل و بعضی پرندگان زیبا در قفس امکان دارد ولی به هر حال کودکان باید بدانند ما نباید حیوانات و پرندگان را در قفس نگهداری کنیم چون آنها نیز دوست دارند با دوستان و پرندگان دیگر باشندو آزاد زندگی کنند.

حیوانات وحشی:

حیوانات وحشی معمولاً در جنگل زندگی می کنند شیر و پلنگ و زرافه و غیره از این نوعند

بسیاری از حیوانات دیگر مانند لاک پشت و میمون و پرندگان ، گوزن ، خرگوش ، گور خر ، روباه ، و... نیز در جنگلها به سر می برند.

-بسیاری ازحیوانات جنگلی رنگهای مختلف دارندبرای مثال گورخرخطوط سیاه وسفید بربدن دارد.

بعضی از حیوانات جنگلی بزرگ و بعضی کوچکترند.

بعضی ازحیوانات برای تغذیه خودازحیوانات دیگروبرخی ازگیاهان وبرخی ازپرندگان استفاده می کنند.

بعضی از حیوانات جنگلی و وحشی را می توانید در موزه ها وپارکهای طبیعی و باغ وحشها ببینید.-بعضی حیوانات وحشی می خزند همانند تمساح ،مار و...

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر