10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 55104
  • فرمت فایل دانلودی : .zip
  • تعداد مشاهده : 1722

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود طرح جابر درمورد انواع کتاب

دانلود طرح جابر درمورد انواع کتاب

0 1.7k
دانلود طرح جابر درمورد انواع کتاب

کاربر عزیز در اینجا بهترین طرح جابرین حیان با موضوع انواع کتاب را برای شما قرار دادیم. این طرح جابر بهترین و با کیفیت ترین طرح جابر انواع کتاب است. شما میتوانید با اطمینان این طرح جابر انواع کتاب را با توضیحات کامل و عکس های متنوع و باکیفیت از سایت ما دانلود کنید. لازم به ذکر است که این فایل طرح جابر با موضوع انواع کتاب در فرمت zip و با قیمت بسیار مناسب در دسترس است که این فایل zip شامل چند فایل word و همچنین عکسهای مرتبط با طرح  است.

 

نام فایل: طرح جابرانواع کتاب

فرمت فایل: zip با کیفیت عالی

قسمتی از فایل:

 

تحقیق زمینه ای

کتاب وسيله‏اي است که دانش بشري به مدد آن از تباه شدن مصون مي ‏ماند و به آيندگان منتقل مي ‏شود. از اين‏رو پيشوايان معصوم(ع) توجه ويژه‏اي به فرهنگ مکتوب داشتند و همواره پيروان خويش را به حفظ دانش و نوشتن آن سفارش مي ‏فرمودند. در حديث مي ‏خوانيم که امام حسن مجتبي(ع) فرزندان و برادرزادگان خويش را جمع کردند و در زمينه دانش‏اندوزي و نگارش آثار علمي چنين توصيه فرمودند: «شما کوچک‏ ترهاي قوم هستيد و به زودي بزرگانِ قوم خواهيد شد. پس دانش بياموزيد. هرکس از شما نتواند علم را حفظ کند و به خاطر بسپارد، آن را بنويسد و در خانه‏اش قرار دهد».

جايگاه دانش و کتاب از منظر پيامبر خدا(ص) 

توجّه اسلام به حفظ و گسترش ميراث علمي، جايگاه والاي دانش و کتاب را از ديدگاه اين دين مبين نشان مي ‏دهد. از رسول گرامي اسلام(ص) روايت شده است که فرمود: «هرگاه که مؤمني از دنيا برود و يک ورق از خود بر جاي گذارد که در آن دانشي مکتوب است، همان برگه در روز قيامت، ميان او و آتش، پوشش و مانعي خواهد بود».

کتاب‏ هاي ناسالم

  بي ‏ترديد، به همان اندازه که مي ‏توانيم از کتاب بهره بگيريم، ممکن است در معرض آفت‏ ها و خطرهاي نوشته ‏هاي سست و بيمار و مسموم و انحرافي هم قرار گيريم. راه دادن کتاب ‏هاي ناسالم به مدرسه‏ ها و خانه‏ ها، در واقع مسموميت فکري و اخلاقي نسل ما را به دست خودمان فراهم مي ‏آورد. بنابراين، نظارت بر چاپ کتاب و بررسي محتواي آن، در جامعه سلامت خواه و دورانديش ضروري است. آنان که به سلامت انديشه و باورها و گرايش ‏هاي افراد جامعه دل‏بستگي دارند، نمي ‏پذيرند که در عرضه آثار منتشر شده، حدّ و مرز و نظارت و محدوديتي نباشد.

کتاب و کتاب‏خانه

وقتي کتاب، حاصل انديشه‏ ها و تجربه ‏هاي اهل انديشه و معرفت باشد، کتابخانه نيز کانون همايش صاحب نظران و موزه پرطراوت و شاداب دانشمندان و صاحبان معارف خواهد بود. همان‏گونه که در باغ و بوستان، خاطر انسان نشاط مي ‏يابد، سير در بوستان کتاب نيز مشام جان را شاداب و معطر مي ‏سازد. بي ‏مناسبت نيست که در روايات ما، از کتاب به عنوان بوستان دانشمندان ياد شده و همدم و سخن ‏گويي شايسته به شمار آمده است. کسي که قدم در کتابخانه مي‏ گذارد، به گلگشت دل انگيز و مجمع دانشمندان و دانايان قدم نهاده است. طبيعي است که در چنين محيطي، انسان احساس نشاط مي کند و روحش بالنده مي ‏شود.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر