5,000 تومان
  • فروشنده : eybook

  • کد فایل : 62271
  • فرمت فایل دانلودی : pdf
  • تعداد مشاهده : 11199
  • تعداد فروش: 602
سوال از فروشنده

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود سوالات ضمن خدمت پدافند زیستی راهبردی

دانلود سوالات ضمن خدمت پدافند زیستی راهبردی

0 11.2k

دانلود سوالات ضمن خدمت پدافند زیستی راهبردی در 75 سوال با پاسخ در سال 1402 از متن آزمون اصلی توسط تیم پی دی اف داک تهیه و تنظیم شده است

دانلود نمونه سوالات آزمون دوره ضمن خدمت پدافند زیستی راهبردی با پاسخ با کد ۹۹۵۰۷۲۰۸ به مدت ۱۸ ساعت به شیوه الکترونیکی که از طریق سامانه LTMS فرهنگیان برگزار می گردد

با سلام و احترام، دبیرخانه پدافند غیرعامل اداره کل آموزش و پرورش استان در نظر دارد بمناسبت نکوداشت هفته پدافند غیرعامل با شعار «ایران پایدار به وسعت ایمان به بلندای امید»، دوره آموزشی با عنوان « پدافند زیستی راهبردی » با کد ۹۹۵۰۷۲۰۸ به مدت ۱۸ ساعت از طریق سامانه Ltms برگزار نماید.

برای راحتی و تسهیل در یادگیری و آمادگی برای آزمون، سوالات اصلی آزمون ضمن خدمت پدافند زیستی راهبردی همراه با پاسخنامه جمع آوری شده است.

جهت دانلود و خرید نمونه سوالات، می‌توانید روی گزینه افزودن به سبد کلیک کرده و اصل سوالات آزمون را دریافت نمایید.

وقتی اصل سوالات هست نمونه سوال دیگر چرا ؟ و این یعنی قبولی ۱۰۰% و قطعی , چون شما دیگر خودِ سوالات آزمون را خواهید داشت.

نمونه سوالات ضمن خدمت پدافند زیستی راهبردی کاملترین و بروزترین سوال با پاسخ جهت استفاده تمامی کارمندان آموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی می باشد.

این سوالات دقیقا براساس منابع آزمون طبقه بندی شده است.

این سوالات با توجه به مواد آزمون ضمن خدمت فرهنگیان تهیه شده و کمک بسزایی به شما در زمینه قبولی در این آزمون می نماید. شما با مطالعه این مجموعه نیاز به خرید و مطالعه هیچگونه کتاب و نمونه سوال دیگری نخواهید داشت.

همه فایلهای موجود دارای قابلیت سرچ بوده که میتوانید کلمات کلیدی را در آن جست و جو نمایید. سعی کنید به جای انتخاب کل متن سوال، کلمات کلیدی مهم آن را جهت جست و جو انتخاب کنید.

نمونه ای از سوالات همراه با پاسخ نامه:

۱- (ADR) نام اختصاری کدام واحد بهداشتی است ؟

سازمان جهانی بهداشت
سازمان غذا و دارو
سازمان غذا و دارو
مرکز ثبت عوارض ناخواسته دارو

۲- ترکیب کلری که در فرایند تصفیه آب استفاده میشود باید………. درصد خلوص داشته باشد.

۷۵
۸۵
۶۵
۵۵

۳- کدام یک از مسمومیت های غذایی با منشا طبیعی نمی باشد؟

موادیخ زده
حیوانات دریایی
قارچ ها
گیاهان

برای مشاهده و دریافت سوالات با پاسخ به صورت کامل، آن را خریداری نمایید. (آپدیت شده با جدیدترین سوالات)

پدافند زیستی چیست؟

با توجه به رویکردهای استکبار جهانی و برخی از دشمنان در استفاده از عوامل زیستی و احتمال وقوع تهدیدات متصوّر ناشی از آن و همچنین تجربه شیوع اپیـدمی‌ها و پاندمی‌های گذشتـه، نشان داد که ضروری است کلیه دستگاه‌های لشکری و کشوری به‌منظور افزایش توان دفاع زیستی کشور با ساماندهی ساختارهای عملیاتی پدافند زیستی و مدیریت یکپارچه و منسجـم با فرماندهی واحـد، جهت مقابله با این‌گونه تهدیدات اقدام نمایند؛ بدین منظور طراحی مدل کلی دفاع زیستی کشور که به ایجـاد هم‌افزایی و بکارگیری تمام ظرفیت‌های موجود، ایجاد ظرفیت‌های جدیـد و یکپارچه‌سازی آن‌ها در مواجهه با تهدیدات زیستی می‌پردازد در دستور کار سازمان پدافند غیـرعامل کشور قرار گرفت.

نظام عملیاتی پدافند زیستی پیش‌ِرو، براساس اسناد، ساختار و سازمان دستگاه‌های کشوری و لشکری، تجربیات و اقدامات انجام شده در برابر حوادث و رخدادهای زیستی و به‌منظور پیش‌گیری و مقابله با تهدیدات زیستی دشمن در حوزه‌های شـش‌گانه زیستی (انسان، دام، نباتات، غذا و دارو، آب، محیـط زیست و منابع طبیعی) تهیـه و مورد اجرا قرار می‌گیرد.


گالری تصاویر


ارسال دیدگاه

برای ارسال نظر لطفا ورود یا ثبت نام کنید.

5,000 تومان