15,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 63927
  • فرمت فایل دانلودی : docx
  • تعداد مشاهده : 3546
  • تعداد صفحات : 7
سوال از فروشنده

آخرین فایل ها

- بیشتر -

مقاله اندازه گیری نوری با تکنیک HAR

مقاله ترجمه شده و به روز در زمینه اندازه گیری نوری با تکنیک HAR

0 3.5k

مقاله ترجمه شده در زمینه سیستم های اندازه گیری نوری با تکنیک HAR 

تکنیک های اندازه گیری نوری برای اندازه شناسی سه بعدی اجزای داخلی با نسبت ابعادی بالا(HAR)

اندازه‌گیری‌های غیرمخرب ویژگی‌های ریزمقیاس با نسبت ابعادی بالا، به‌ویژه آن‌هایی که دارای هندسه‌های داخلی مانند حفره‌های ریز هستند، همچنان یک مشکل اندازه‌شناسی چالش‌برانگیز است که به دلیل افزایش نیاز به پیچیدگی بیشتر و تحمل‌های بالاتر در چنین سازه‌هایی، دشواری آن در حال افزایش است. علاوه بر این، استفاده رو به رشدی از بافت سطحی کاربردی برای بهبود ویژگی هایی مانند انتقال حرارت و ترشوندگی وجود دارد. در نتیجه، تکنیک‌های اندازه‌گیری که قادر به ارائه فرم ابعادی و پرداخت سطحی برای این ویژگی‌ها هستند، بسیار مورد توجه هستند. این فصل به بررسی روش‌های بازرسی پیشرفته نوری سازگار با ساختارهای با نسبت ابعاد بالا و مناسب بودن آنها برای استخراج داده‌های سطح سه‌بعدی بر اساس انواع ساختار با نسبت ابعاد بالا می‌پردازد. در اینجا، توانایی ها، محدودیت ها، چالش ها و الزامات آتی برای اجرای عملی و پذیرش این تکنیک های اندازه گیری ارائه شده است.

مینیاتورسازی اجزا بخش اساسی توسعه فناوری است که توسط تکامل تکنیک‌های ریزساخت مانند ماشین‌کاری تخلیه میکروالکترو، برش/حفاری میکرو اولتراسونیک، لیتوگرافی میکرو و نانو، نانوامپرینت، و قالب‌گیری و شکل‌دهی میکرو هدایت می‌شود. این اجازه می دهد تا ساختارهایی با قطر ده ها میکرومتر و عمق بیشتر از 1 میلی متر مانند سوراخ های کوچک، نازل ها و کانال ها ایجاد شود.

همچنین علاقه فزاینده ای به استفاده از بافت موثر سطح برای بهبود ویژگی های عملکرد قطعات، به ویژه در مناطق انتقال حرارت، روانکاری و ترشوندگی وجود دارد. توسعه و استفاده روزافزون از ساخت افزودنی برای قطعات کاربردی همچنین امکان ساخت قطعاتی را فراهم می‌کند که ساخت آنها از طریق روش‌های معمول ماشین‌کاری غیرممکن است. این شامل حفره های داخلی پیچیده برای کاهش وزن، افزایش عملکرد و 


محتوای فایل دانلودی

فایل قابل ویرایش

ارسال دیدگاه

برای ارسال نظر لطفا ورود یا ثبت نام کنید.

15,000 تومان